anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt baiat si am 17 ani.
Sunt elev in Timisoara intr-un liceu bun cu multe clase de uman si rea.
Am inceput clasa 11 si ma simt foarte trist fiindca nu am deloc prieteni, iar la mine in clasa nu am cu cine sa ma imprietenesc.
Eu mi-as dori sa-mi fac o prietena dar nu stiu cum?
Unde sa merg si ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| AshuraElric a răspuns:

Unde să mergi și ce să faci? (de ce emani atât de multă disperare?)
Înțeleg că în trei ani de liceu nu ai reușit să îți faci prieteni (sau există oameni prietenoși în jurul tau pe care nu-i poți numi prieteni), și asta te-a descurajat, dar probabil tu ești problema.Nu ai oferit informații despre persoalitatea ta sau ce înțelegi tu prin prietenie (poate ai așteptări prea mari), dar cred că înclini spre antisocial. Ceva din ceea ce spui sau faci îi îndepărtează, sau nu aveți niciun lucru un comun (totuși, nici măcar unul dintre ei nu îți caută compania? cât de diferit poți fi?)Bisericuțele sunt formate și există o anumită ierarhie a clasei în care tu ocupi locul singuraticului (să spunem că ai fost etichetat și nu mai poți face nimic), dar în tot liceul trebuie să existe măcar o persoană cu care să te înțelegi.
Dacă consideri că ești exclus fără motiv, nu cred că trebuie să tratezi situația cu maximă seriozitate (nici măcar n-ai idee din câte colective vei face parte de-a lungul vieții). Ia parte mai des la activități ce implică lucrul în echipă, trebuie să fii activ, când nu se poate în viața reală încearcă să intri în diverse comunități prietenoase pe internet ( indiferentde ce ar spune animalele sociale din jurul nostru, există prieteni online, tocmai pentru că nu te cunosc nu te pot judeca)
Cât despre fete, ai doar șaptisprezece ani, rezolvă o problemă apoi poți trece la următoarea (nu alerga după doi iepuri).

2 răspunsuri:
| mont a răspuns: