| maria_9179 a întrebat:

Salariul unei suplinitoare calificate debutante fara studii superioare este de 850 de lei?

11 răspunsuri:
| TheAce a răspuns:

Din pacate nu, esti incadrata intre 500 si 650 Ron, comform graficului. Salariul unui profesor debutant titular cu studii superioare finalizate este de 850-900 Ron.

| maria_9179 explică (pentru TheAce):

Pai eu o sa lucrez ca si educatoare. Si am o colega care care are doar liceul pedagogic si a luat titularizarea si are salariul de 850 de lei. Si mi-a spus ca are colege care sunt suplinitoare cu liceul pedagogic care au tot 850 de lei.

| maria_9179 explică (pentru TheAce):

Din cate stiu doar suplinitorii necalificati au salafiul de 600 lei

| TheAce a răspuns (pentru maria_9179):

Nu poti fi suplinitor ''necalificat''. Esti calificat cu studii medii. Nu poti preda daca nu ai bacul luat, asta inseamna necalificathappy. Ori de grade nu putem vorbi, spuneai ca esti studentahappy.

| maria_9179 explică (pentru TheAce):

Da,sunt studenta la pedagogie. Pai chiar si la tv am.auzit ca multi lucreaza ca si suplinitori necalificati si nu sunt multumiti de salariu. Nu poti sustine examenul de titularizare daca nu ai liceul pedagogic insa ai facultate dar in alt domeniu? Ca si asta ar insemna ca nu ai studii se specialitate. Eu stiu ca o colega are pedagogicul si este studenta la Comunicare si este titulara, are salariul 850 de lei

| TheAce a răspuns (pentru maria_9179):

Sigur ca poti. Tehnic si eu as putea sa intru in invatamant daca mi-as dori si sa aplic pentru titularizare. Nu am liceul pedagogic dar am facut in facultate modului psihopedagogic si am si atestatul de formator. Ma gandesc ca vei face si tu psiho-pedagogia, mai ales daca iti doresti sa ramai in invatamant.

| maria_9179 explică (pentru TheAce):

Pai am deja liceul pedagogic cu specializarea invatator/educatoare si la facultate urmez pedagogia, simola.

| maria_9179 explică (pentru TheAce):