| secret98 a întrebat:

Salut,am o intrebare la voi! Cine stie : la bacalaureat sunt elevi care achita vreau-un examen? Daca stie cine ceva va rog sa imi scrieti un mesaj in privat! Celor ce nu le convine intrebarea mea, rog sa-si abtina parerile pentru dinsii! Sper sa ma ajutati! Multumesc frumos!

10 răspunsuri:
| AFR81 a răspuns:

Poate n-am inteles eu bine, insa tu intrebi daca exista elevi care cumpara, deci fraudeaza, examenul? Daca asta e intrebarea, atunci pot sa-ti raspund ca da. In trecut se faceau o gramada de fraude, acum mai putin, insa tot se mai gasesc unii. Ca sa-ti cumperi examenul, trebuie sa dispui de bani si de pile. N-o sa iti explic acum si modul in care se procedeaza (am vazut la stiri, nu am facut eu) pentru ca nu are rost, cel mai probabil n-o sa-ti iasa "combinatia", iar, pe langa asta, risti foarte multe.

| secret98 explică (pentru AFR81):

Bani nu-i o problema, ea are de unde! un minus e ca ca nu are la cine sa se adreseze si da, are frica!

| AFR81 a răspuns (pentru secret98):

Trebuie gasit un om influent din zona in domeniu, adica in invatamant, dispus sa primeasca bani si sa ii imparta cui trebuie (comisie, profesori corectori, etc.). Cam greu sa se intample asta, nimeni nu doreste sa-si riste meseria si libertatea.

| Violleta2022 a răspuns:

BAC-ul este gratis, doar trebuie sa te inscrii ca sa-l sustii si evident, sa te prezinti la examene!

Ideea de a "cumpara" un examen de BAC este riscanta, atat pentru tine cat si pentru profesor si nu te-as sfatuii sa-ti incepi viata de adult cu probleme legale, care iti pot afecta ireparabil viitorul!

| secret98 explică (pentru Violleta2022):

Am o prietena care are un examen nedat deja a 3 an si se gindea poate cineva o poate ajuta, de aia am pus asa intrebare! Ce tine de mine totul e ok, dar stiti cum intrebarea vina n-are! Astepta si ea un raspuns! Multumesc mult!

| Violleta2022 a răspuns (pentru secret98):