anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare!
Sunt student si am primit cupoane de reducere cu 50% pentru accelerat-rapid. Mi-a spus cineva ca ele pot fi folosite si la personal, in loc de bilet. E adevarat?

7 răspunsuri:
| LaLaura a răspuns:

Buna, pe langa cupoane ai si o legitimatie de student ( legitimatia de transport e valabila pentru personal - dar doar cu cuponul si cu carnetul de student - la fel e valabil si cu cuponul, tot cu carnetul de student - asta la controlor). Deci pe langa carnet cupoane ( care e pentru accelerat - rapid) trebuie sa iti dea si legitimatia de student ( doar pentru personal si ai la fel reducere de 50 %)

| GregHouse a răspuns (pentru LaLaura):

Am legitimatie de student.
Intrebarea mea este daca pot folosi cupoanele (avand si legitimatia, desigur) la personal, sa merg fara sa mai cumpar bilet.

| LaLaura a răspuns (pentru GregHouse):

Am editat raspunsul ca mi-am dat seama ca am omis asta, cu legitimatia o sa ai reducere de 50 % pentru transportul cu tren cu personal.

| GregHouse a răspuns (pentru LaLaura):

Stiu de legitimatie.
Eu intreb daca pot folosi cuponul in loc de bilet, fara sa dau bani. Cineva mi-a spus ca se poate.

| LaLaura a răspuns (pentru GregHouse):

Pai am specificat destul de clar carnetul de cupoane este doar pentru rapid si accelerat si ai reduce 50 % la biletul de tren, iar legitimatia de student este doar pentru personal si ai reducere 50% la biletul de tren. Deci la ambele ai reducere de 50% la tren, deci cine ti-a spus ca dai cuponul in loc sa cumperi bilet, te-a mintit. Iar daca citesti pe cupon pe fila, ai sa vezi ca scrie clar "cupon pentru calatoria studentilor pe calea ferata cu reducere de 50% la tren accelerat-rapid", iar daca te uiti pe legitimatie scrie " legitimatie de student pentru reducere transport, beneficiaza de 50% reducere la transport"

| GregHouse a răspuns (pentru LaLaura):

Ok, merci.

| LaLaura a răspuns (pentru GregHouse):

Nu ai pentru ce.