| Moinică_Bogdan_1991 a întrebat:

Cine ma poate ajuta? Mergeam cu duba spre Italia, in Ungaria la un moment da mi-a aparut martorul in bord de la ulei si deodata n-a mai tras motorul si se auzea zgomote in motor parca un lant rupt batea in el. A inceput sa iasa fum alb de la motor si am oprit repede motorul l-am lasat putin sa se raceasca si nu a mai pornit. Cand am dat la automat facea doar "clanc" si atat bateria era noua pusa pe masina. Un roman a trecut pe acolo si s-a oferit sa ma ajute sa-mi traga masina pana la primul peco, am legat-o cu chinga am bagat in a3-a si a pornit dar motorul nu tragea deci mergeam cu a4-a si parca era la relanti in 1-a la un moment dat s-a auzi un zgomt din motor si s-a spart o bucata de dedesubt din partea unde era uleiul si am oprit-o. Ce credeti s-a dus de tot motorul sau trebuie sa-i schimb blocul motor si cureaua de distributie cu rolele? Eu nu am idee ca-s incepator.

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cum te-ai pornit la drum fara cunostinte minime de mecanica, nu stiu...
Motorul tau nu mai are ungere, trebuia oprit pe loc si luate masuri (verificat daca este ulei in el, de exemplu!).
Prin faptul ca l-ai pornit din nou, si "s-a spart o bucata", probabil a cedat deja o biela.
Trebuie desfacut motorul... Distributia n-are treaba.

| relian a răspuns:

Esti terminat.Adica se aprinde o lumina la bord, iti arata ca e de la ulei si tu tot continui sa mergi? Du-te si ia-ti o bicicleta ceva ca masinile nu-s de tine.

| Moinică_Bogdan_1991 explică (pentru relian):

Cand a aparut martorul in bord la 5-10 secunde s-a intamplat totul...nu ca mergeam cu martorul aprins. abia cumparasem duba nu stiam ca mananca asa mult ulei ca ii mai pusesem la vama inca 2 litri.asta a fost sa fie au patit-o altii cu masini noi da eu cu una de 13 ani