| Barbu_Alexandru_Marian_1994_L8eY a întrebat:

.. Am si eu o problema cu masina, am un tico din 2000, o pornesc si sta prea turata, plec cu ea si tot la fel, stiu ca are socul automat si ca asa face la inceput dar si dupa 2 ore tot turata sta si mai nou a inceput sa manance si ulei. Un prieten a zis ca este posibil sa piarda ulei si sa am grija sa nu ii fiarba uleiul ramas in motor straight face. Ce poate sa aiba?

1 răspuns:
| Robbu a răspuns:

Sigur este vorba de IAC gasesti pe galeria de admisie un senzor ca un motoras fixat in 2 suruburi cu cap hexagonal de 10 si o mufa in spate are rolul de a controla aerul la relanti pozitionat undeva pe langa corp clapeta.
De altfel poti curata cu un Spary special de curatat carburatoare, ideea e ca, carburatorul trebuie curatat cu ceva CU PRESIUNE si sa nu fie atins/zgaraiat daca ma intelegi.

1.IAC-UL(Intercooler Admision Control)
2.Senzorul de la clapeta de acceleratie
3.Senzor turatie managament motor
Daca nu merge dupa ce le-ai curatat pe astea, te sfatuiesc sa mergi la un service si sa pui un tester pe ea si sa verifici cati BARI ai presiune in pompa de benzina si verifica debitmetrul de aer.
Bafta!