| Rzv911 a întrebat:

Salutari tuturor,

Detin un Ford Ca din 2000 60 cp toate bune frumoase am lua masina am aranjat-o am schimbat tot ce era necesar la ea la acel moment :

Filtru aer bosh
Filtru benzina bosh
Filtru ulei
Ulei Castrol 10w 40
Ulei servodirectie Feredo
Ulei cutie castrol
Ulei servofrana Ate
Bujii bosh(06.06.2015)
Baterie bosh 54 amp
Discuri frana Brembo
Placute frana Bosh
Saboti frana Bosh
Becuri noi fata
Bielete antiruliu
Rulmenti spate

Am plecat intr-o mini excursie de un week-end din Bucuresti pana la Cheile Bicazului...toate bune frumoase pana la intoarcerea spre Bucuresti cand mai avea aproximativ 100 de km pana in Buc. si dintr-o data si-a taiat singura din putere si nu se accelera mai sus de 90 si asta foarte greu. In fine, am ajuns in acasa, a doua zi am fost cu masina la un service iar acolo am aflat ca nu mai am compresie pe primul piston, iar cand au scos bujia de la pistonul 1 avea depuneri de calamina de ea, era toata neagra in varf.
Masina nu are facuti mai mult de 2000 de km de cand am schimbat piesele

Acum, crede cineva ca imi poate recomanda un mecanic serios care sa se priceapa la ford-uri? Credeti ca poate fi ceva foarte costisitor?

1 răspuns:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca mai erai in zona, stiam unul foarte bun, la Siret laughing
In sud nu cunosc...
Oricum, mai bine un mecanic particular, care "stie" motoare, decat un service mare, unde se agata de prima problema descoperita, si te pun sa o rezolvi.
S-ar putea sa se piarda compresia din cauza supapelor. Ar trebui demontata chiuloasa in primul rand, si verificata (se toarna benzina in ea, si daca curge prin supapele inchise, trebuie schimbate). De la segmenti nu prea cred ca e, segmentii nu prea te lasa asa brusc.
Ar mai putea fi si injectorul defect, dar daca era, s-ar fi observat (ar fi fasait puternic in timpul functionarii motorului).
Costisitor o să cam fie, orice reparatie care se lasa cu desfacutul motorului, costa de la 300 de lei in sus, si asta in service-uri mici sau particulare, nu in cele cu plata pe ora de manopera.
Daca ar fi supapele, cum banuiesc, ar fi probabil spre 500 de lei reparatia, poate mai putin, cu tot cu piese.
Daca e chiuloasa deformata e si mai complicat, ar cam trebui reconditionata total (100-200 de lei la o firma specializata), si schimbate toate supapele (vezi pe net cat costa). Apoi mai pui vreo 150-200 de lei pentru demontat, montat si 'gazduit' masina, timp de 2-3 zile, cat dureaza asta.
Depinde foarte mult ce mecanici ai, s-ar putea ca preturile mele sa nu se 'pupe' cu ce vei gasi tu.
Eu am service mic, stiu mai mult tinichigerie/vopsitorie, dar am un mecanic pensionat, cu care fac diverse lucrari de mecanica, de la "vezi daca trebuie schimbat ceva", la reconditionat motoare gripate, distributii, suspensii si altele.
Exista mecanici mai carpaci ca noi, care iau putin pentru ca habar n-au daca au facut ce trebuie, sau mai ocupati (indiferent daca sunt si mai buni), care taxeaza clientii pentru ca s-au uitat la masina.