Ai şi tu o întrebare ? Pune-o aici
 
2945165intrebari
Quiz-uri TPU
Ultimele intrebari
Kurtmann
Twitter
micşorează boxul
Categorii
micşorează boxul
Blogul tău poate ajuta
TRAFIC
2 Iul
SATI 283.153AFISARI
134.166VIZITE
118.387V. UNICI

Stie cineva cartoful fiert ingrasa?



Urmareste intrebarea Adauga la favorite
Ce nota dai intrebarii?
  • Raspuns castigator
    a răspuns:

    Consumul de cartofi poate aduce mai multe beneficii decât consumul de spanac


    Cartofii sunt o sursă importantă de vitamina C, potasiu, magneziu şi fibre

    S-a descoperit că în cartofi se află o cantitate mare de carotenoizi şi de flavonoizi

    Consumul de cartofi poate aduce mai multe beneficii decât consumul de spanac

    Cartofii provin din Ame­­rica de Sud şi au fost aduşi în Europa la începutul secolului 16. Indiferent dacă sunt prăjiţi, copţi sau făcuţi piure, cartofii sunt consideraţi ca fiind o mâncare la îndemână. Cartoful este printre cele mai consumate legume din lume.

    Oamenii consumă rădăcina plantei de cartof, iar ceea ce nu ştie multă lume este faptul că, dacă această plantă este lăsată să facă fructe, fructul va semăna izbitor cu roşia. Acest lucru se întâmplă pentru că planta de cartof face parte din aceeaşi familie cu planta de roşie.

    Cartoful poate aduce multe beneficii organismului uman, însă din cauza faptului că cei mai populari sunt cartofii prăjiţi, plini de grăsime, beneficiile nu mai apar. Mai mult, până şi cartofii copţi sunt „îmbogăţiţi" cu unt, brânză sau bucăţi de şuncă.

    Ca urmare, de multe ori, consumul de cartofi, astfel gătiţi, contribuie serios la apariţia afecţiunilor cardiace sau chiar a unui atac de cord. Însă consumul cartofilor copţi, simpli, fără grăsimi, constituie o sursă de fibre care oferă protecţie împotriva bolilor de inimă şi, mai mult, are foarte puţin calorii. Cartofii sunt o bogată sursă de vitamina C, de vitamina B6, de potasiu, de magneziu şi de fibre, susţin specialiştii.

    Cartofii mai conţin şi o varie­tate de fitonutrienţi care acţionează ca nişte antioxidanţi. Pe lângă aceste substanţe nutritive, în cartof se mai găsesc carotenoizi, flavonoizi şi acid cafeic. Cercetătorii britanici au ajuns la concluzia că în cartofi se găseşte o substanţă care poate reduce tensiunea arterială. Substanţa...

  • 10 răspunsuri RSS raspunsuri)
  • a răspuns:
    Da, consumati in cantitati mari. 100gr.cartofi fierti contin 80 calorii.
  • a răspuns:
    Cel prajit atat
  • a răspuns:
    Orice leguma fiarta nu ingrasa.
  • a răspuns:
    Nu ingrasa, si sunt si foarte buni :X :X
  • Raspuns anonim:
    Cartoful consumat in cantitati moderate si la anumite ore din zi sau dupa efort fizic poate fi chiar benefic pentru organism, trebuie doar consumat in cantitati moderate si fara sosuri sau unt, smantana, delikat sau alte condimente, daca se poate si fara sare in cazul curelor de slabire, eu recomand numai jumatate la o masa dintr-un cartof normal(200-300g ) si de preferat cei noi.pentru alte nelamuriri ma gasiti pe id de mess mister. florea
  • Raspuns anonim:
    Cartofii nu sunt, in general, recomandati in curele de slabire. Poti, totusi, sa mananci ocazional cartofi fierti sau copti, dar nu trebuie consumati impreuna cu carne.

    Orezul alb (rafinat) nu este recomandat in dietele de slabire. Exista un tip de orez care se numeste 'basmati', cu un indice glicemic mic, care poate fi consumat ocazional. Se gaseste in orice supermarket
  • Raspuns anonim:
    Din cite am citit, da ingrasa!
  • Raspuns anonim:
    Cartofi fierti nu ingrasa.
  • Raspuns anonim:
    cartofii fierti nu ingrasa, ingrasa doar cartofii prajiti
  • a răspuns: