| Dominatorro a întrebat:

As avea o mare nedumerire.Sunt pe clasa a XI si am cativa colegi care sau decis sa dea "Cambridge-ul" si ma gandeam daca are rost sa il dau si eu.
Nu sunt un elev exceptional dar sunt ambitios, problema este ca nu prea am facut engleza la scoala deoarece am o profesoara destul de indiferenta.Eu tot ce stiu in engleza am invatat din filme/seriale/jocuri. si am destul de multe probleme la gramatica.Intrebarea mea este daca pana in iunie anul viitor pot reusi sa imi iau acest examen. Daca vad un film in engleza pe zi si fac ore de engleza o data pe saptamana, oare va fi de ajuns?
O alta problema este ca nu prea stiu la ce ma poate ajuta acest cambridge.Are rost sa ma chinui un an de zile cu meditatii si sa platesc 20 de milioane pentru o diploma?
Eu pe langa cambridge mai am si Sprachdiplomul(atestat de limba germana), oare voi avea nevoie de amandoua? sau una este de ajuns pentru cam toate facultatile si joburile?
Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ar fi perfect.

2 răspunsuri:
| AikkoxD a răspuns:

Cambridge te ajută foarte mult, şi îl poţi da oricând. Eu l-am dat anul ăsta. Sunt mai multe niveluri şi toate se dau în aceeaşi zi. Sunt chestii de gramatică, înţelegerea textului, scris, probă orală etc, dar trebuie să fii foarte pregătit.
Şi o să primeşti calificative, A însemnând 10, apoi B, C... Examenul se ţine în Bucureşti, Iaşi, Timişoara şi Cluj, parcă. Am plătit 180 euro pentru el. Eu am dat CPE, dacă tu nu eşti aşa pregătit, s-ar putea să dai PET sau FCE (găseşti pe net ce înseamnă).
Cu germana nu faci mare lucru, poate doar dacă vrei să lucrezi în străinătate. Cambridge-ul e un examen foarte important care îţi dă un + maaare de tot în momentul angajării. Chestia e să-l promovezi cu o notă cât mai mare.

| ZvT a răspuns: