TPU
  • Întrebări şi răspunsuri
    • Recomandate
    • Recente
    • Populare
    • Categorii
    • Fără răspuns
    • Fără fundă
    • Oracol TPU
    • Comunitatea
    • TPU Wiki
    • TPU Music Stream
  • Quiz-uri
  • Magazin Premii
  • Loading
Pune o întrebare
Pune o întrebare
Prima pagina  Categorii Carieră

Carieră

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TPU.ro
în 17 Martie 2022 | TPU.ro întreabă:

Concurs - Cum să-ţi găseşti vocaţia

23
Răspunde Raportează
matei2401
acum 18 ore | matei2401 întreabă:

Salut, am 17 ani si inca sunt elev la liceu. Zilele astea ma tot gandeam ce sa aleg pentru mai departe. Imi doresc sa ajung pilot de linie. Am inceput deja sa studiez pentru asta. Am licenta de planor...? (mai mult)

3
Răspunde Raportează
supadeceapa
Userul anului
în 9 Decembrie | supadeceapa întreabă:

Hello, sunt curioasa cati ati avut curaj sa va apucati de o facultate greuta/serioasa dupa varsta de 30 de ani. Cum a fost experienta voastra, regretati etc?

5
Răspunde Raportează
Stef568t
în 9 Decembrie | Stef568t întreabă:

Bună as dori sa stiu, dacă îmi poate spune cineva, cam cum ar fi o testare psihologică. Am nevoie de un astfel de aviz pentru a mă angaja și aș vrea să știu cam care este procesul respectiv. ...? (mai mult)

4
Răspunde Raportează
JohnnyBravo123
în 7 Decembrie | JohnnyBravo123 întreabă:

Eu zic că angajatorii la locurile astea de muncă care nu trebuie facultate sunt toți niște profitori. Te pun să faci ture duble, te cheamă de- acasă în zilelle tale libere și când nu mai au ...? (mai mult)

13
Răspunde Raportează
tudor07009
în 6 Decembrie | tudor07009 întreabă:

Salut, daca am hipermetropie (dioptrie +4) si port ochelari pot da la politie, sau armata?

6
Răspunde Raportează
k800gfcgffddsrhtds
în 5 Decembrie | k800gfcgffddsrhtds întreabă:

Salutare! caut un loc de munca in Austria sau elvetia sau undeva in munti pe sezon de iarna, ca ospatari, pentru mine si logodnica mea. Avem experienta la hotele de 4, 5* inclusiv pe nave de croaziera....? (mai mult)