anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună sunt studentă la master an 2 în Iasi în Protecţia Mediului aş dori un loc de muncă part-time sau full-time, nu am experienţă nu vreau nu neaparat în domeniu dar e f greu să trăieşti din banii părinţilor nu ajunge bănuţul niciodată care sunt din Iasi si stiu un loc de munca serios sau chiar sunt angajatori să mă ajute ;am am incercat pe internet încerc dar parcă nu vrea nimeni să te ajute vreau un loc de muncă serios şi stabil cine mă poate ajuta cu răspunsuri sau sugestii vă rog mulţumesc !

3 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| laptopnews a răspuns:

Poti sa cauti un job part time/ full time la un call center. Sunt foarte multe. Nu vei castiga multi banuti, dar te vor ajuta. Altfel mai ai varianta promoter, fluturasi, introducere date. Cauta job-uri pentru care nu ai nevoie de experienta, dar care iti vor aduce si satisfactii. succes!

| taviyamato2 a răspuns:

Pai de ce nu te inscrii intr-o organizate de protecita mediului ca voluntar? incearca sa iti imbunatatesti skillurile de cartografie, in SUA toata lumea face voluntariat, sunt oameni care au ajuns departe cu asa ceva mai ales ca in Romania e FOARTE mult de lucru in domeniul protectiei mediului si sunt sigur ca vine timpul in care vei avea un job stabil in domeniu