| stormofsmiles a întrebat:

Va rog sa imi dati cateva sfaturi.Sunt intr-o mare dilema.Am intrat in clasa a IX a la stiinte sociale.Toata lumea spune ca nu am multe "portite" spre un viitor bun.Eu nu vreau sa devin profesoara sau psiholog deoarece nu se castiga prea bine.Am ales acest profil deoarece vreau sa devin avocat dar nu am foarte multi bani si nu stiu daca voi reusi. Vreau o meserie buna si banoasa de aceea multi imi recomanda sa merg la stiinte ale naturii sa devin medic..la biologie ma descurc dar sunt total paralela cu matematica, fizica si chimia.Ce sa fac?

4 răspunsuri:
| ElenaSA a răspuns:

Alegi ce-ti place si va deveni si banoasa meseria daca o practici bine.De la stiinte sociale poti da la Drept, poti sa dai si la Limbi straine, la Jurnalism...Ai multe posibilitati.

| Doηηa a răspuns:

Daca tu iti doresti cu adevarat sa devii avocat mergi pana la capat!
Nici parintii mei nu sunt medici sau mai stiu eu ce bogatasi, suntem oameni normali. Tata si mama ma sprijina in tot si ar face orice sa devin avocat(imi doresc enorm si nu am de gand sa renunt pentru nimic in lume).
Trebuie doar sa vrei si sa te tii de carte!
Succes in viata!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu ai optiuni chiar atat de limitate, poti da la drept, la jurnalism, limbi straine, filologie, psihologie. Gandeste-te foarte bine ce vrei sa faci in viata. Poti da la orice facultate vrei tu, conteaza doar sa stii din materia care se studiaza acolo, nu conteaza ce liceu ai facut. Mai ai timp sa te mai gandesti, draga, esti abia a 9-a.

| UnCorpSanatos a răspuns: