Întrebare recomandată | Maradona75 a întrebat:

Cum să te accepti pe tine insuti si să ai incredere deplină in tine si fortele tale?

15 răspunsuri:
caramela
| caramela a răspuns:

Buna:)
Ai vazut aseara la antena1 acel reportaj cu acea fetita fara maini? cred ca este un exemplu demn de urmat, nu se plange/nu se vaita/si nu condamna pe nimeni ca s-a nascut fara brate.
Ce crezi ca face acel ingeras fara aripi? crezi ca se plange? nu nu..canta/picteaza/canta si la orga/compune poezii si este foarte fericita.
http://www.ziuaveche.ro/......8444.html/
Vizioneaza acest clip si vei capata incredere si acorda-ti incredere, daca tu nu o faci, nu o va face nimeni in locul tau.
O seara buna:)

| Polaris a răspuns:

Faci ca Oedip, îți scoți ochii și te prefaci că totul e OK. Și totul e OK, nu e așa?

| SkyPilot a răspuns:

Iti stabilesti pentru tine un obiectiv pe termen lung si care sa include toate aspectele vietii care sunt relevante pentru tine. Spre exemplu: vreau sa fiu atacant central la Real Madrid dupa care sa am o cariera ca antrenor, sa am o colectie de Ferrari, o sotie blonda, frumoasa si foarte educata, o casa a mea de minimum 1000 mp., sa am cativa prieteni foarte buni si sa fiu considerat de cei din jurul meu drept vesel, destept si cult.
Sa ai si o pasiune de care sa te ocupi cate un pic in fiecare saptamana. Eu spre exemplu ma ocup de fotografia de natura.
Pe baza obiectivului major iti stabilesti unul pe termen scurt - un an sau doi si incepi sa lucrezi la el. Contabilizezi micile succese si iti oferi un cadou de cate ori obtii ceva cu adevarat important. Aceste mici succese iti construiesc increderea in tine. Obiectivele trebuie sa fie SMART (specific, measurable, attainable, relevant, timely). Daca nu vorbesti engleza, asta ar putea fi un obiectiv pe 2-3 ani. Altele ar fi sa iei bac-ul fluierand, sa intri la facultate pe un loc fara taxe.
Vad ca tot intrebi si nu esti multumit. Cauta carti motivationale. Un exemplu: Wendy Grant - Modelarea vietii. Rasfoieste multe si allege una-doua care ti se par mai apropiate de modul tau de gandire.
Vreau sa fie clar, am scris foarte serios, nu fac misto de tine. As vrea sa nu mai vad pe aici intrebarile astea din partea ta.

| PreaTareღ a răspuns:

Pai gandeste-te ca esti perfect

| NaneSchizophrenia a răspuns:

Cunoaste-te pe tine insuti, dupa vei fii tot ce vrei.
Bafta!

| AnutzaBM a răspuns:

Ai o oglinda la indemana? Pune-te in fata ei si uitate la tine... uitate mai insistent nu-i asa ca iti gasesti tot felul de defecte care te fac sa nu mai ai atat de mare incredere in tine? ...lasa oglinda deoparte, iesi afara in mijlocul orasului, uita-te in dreapta si in stanga ce vezi? ce spui? "DOAMNE MULTUMESC, SUNT BINE ASA CUM SUNT" nu-i asa? la mine asta functioneaza mereu happy si imi da incredere in mine.

| Dante30 a răspuns (pentru AnutzaBM):

Buna, si daca nu functioneaza? Eu sunt tipul persoanei optimist-pesimist adica care ia in calcul si bunele si relele vietii, insa de obicei ma simt prea diferit fata de cei din jurul meu si desi ma apreciez pe mine insami pentru cine sunt mereu ii vad pe ei mai superiori mi-e...

| AnutzaBM a răspuns (pentru Dante30):

TREBUIE sa functioneze happy nu poti fu bun in toate asta e clar si nu are rost sa te tot subapreciez deoarece in fiecare din noi exista ceva aparte, adica sunt lucruri pe care nimeni nu le poate face mai bine ca tine si sunt sigura de asta.

| ronaldoalex a răspuns (pentru Dante30):

Dante30 nimeni nu-i perfect.Toata lumea are cate un defect.Viata merge inainte si fi mai increzator pe tine insutiwinking nu asculta de lumea din jur pentru ca toti iti sunt ca niste hiene care critica aiurea in loc sa se uite la ciobul din ochiul lor.Bafta sper ca te-am ajutat

| NeKuLetzZz a răspuns:

Mai bine intrebi un psihiatru...
Nu ti-ai pus vreodata intrebarea "Ba eu oare la ce sunt bun?"
Oricum daca e cazul, nu trebuie sa fi
descurajat de conditia ta atat psihica cat si fizica ca nimeni nu-i perfect.

| Angel16ms a răspuns:

Buna! Asta e intrebarea mea preferata! happy fii atent/a : gandeste-te la tine ca la un zeu/zeita si ca nimic nu te poate invinge! Gandeste-te ca ai putere suprema asupra vietii cum de altfel o ai! Tu esti centrul universului tau si poti face orice...trebuie doar SA CREZI! Fiecare om are in el un micro-univers peste care este stapan, daca chiar crezi poti face lucruri incredibile, un exemplu: ai un cos pe nas, tu nu il accepti in universul tau si iti imaginezi ca nu exista, iar cosul se retrage si nu va mai exista daca nu il doresti! happy trebuie sa ai incredere ca poti iar tu chiar poti!

| Marasiatat a răspuns:

Ai incredere in tine, atat si-n Dumnezeu!

| pufuletz33 a răspuns:

Iti stabilesti pentru tine un obiectiv pe termen lung care sa includa toate aspectele vietii tale

| Oscilay a răspuns:

Daca nu ai incredere deplina in tine o sa fie grav pe viitor. Eu zic sa faci mai mult ceea ce-ti place. Suna foarte simplu, dar va avea un efect foarte puternic.
Sper ca te-am ajutat, pace!

| DirtySoulXd a răspuns:

Gandeste-te ca in vita toti suntem unici.Nimeni nu se aseamana cu altcineva.Nu exista 2 persoane identice.Incearca sa te accepti si sa iti toti repeti ca tu esti tu si ca nu mai exista unul ca tine!

Întrebări similare