Întrebare recomandată | Maradona75 a întrebat:

Cum să te accepti pe tine insuti si să ai incredere deplină in tine si fortele tale?

15 răspunsuri:
caramela
| caramela a răspuns:

Buna:)
Ai vazut aseara la antena1 acel reportaj cu acea fetita fara maini? cred ca este un exemplu demn de urmat, nu se plange/nu se vaita/si nu condamna pe nimeni ca s-a nascut fara brate.
Ce crezi ca face acel ingeras fara aripi? crezi ca se plange? nu nu..canta/picteaza/canta si la orga/compune poezii si este foarte fericita.
http://www.ziuaveche.ro/......8444.html/
Vizioneaza acest clip si vei capata incredere si acorda-ti incredere, daca tu nu o faci, nu o va face nimeni in locul tau.
O seara buna:)

| Polaris a răspuns:

Faci ca Oedip, îți scoți ochii și te prefaci că totul e OK. Și totul e OK, nu e așa?

| SkyPilot a răspuns:

Iti stabilesti pentru tine un obiectiv pe termen lung si care sa include toate aspectele vietii care sunt relevante pentru tine. Spre exemplu: vreau sa fiu atacant central la Real Madrid dupa care sa am o cariera ca antrenor, sa am o colectie de Ferrari, o sotie blonda, frumoasa si foarte educata, o casa a mea de minimum 1000 mp., sa am cativa prieteni foarte buni si sa fiu considerat de cei din jurul meu drept vesel, destept si cult.
Sa ai si o pasiune de care sa te ocupi cate un pic in fiecare saptamana. Eu spre exemplu ma ocup de fotografia de natura.
Pe baza obiectivului major iti stabilesti unul pe termen scurt - un an sau doi si incepi sa lucrezi la el. Contabilizezi micile succese si iti oferi un cadou de cate ori obtii ceva cu adevarat important. Aceste mici succese iti construiesc increderea in tine. Obiectivele trebuie sa fie SMART (specific, measurable, attainable, relevant, timely). Daca nu vorbesti engleza, asta ar putea fi un obiectiv pe 2-3 ani. Altele ar fi sa iei bac-ul fluierand, sa intri la facultate pe un loc fara taxe.