TPU
  • Întrebări şi răspunsuri
    • Recomandate
    • Recente
    • Populare
    • Categorii
    • Fără răspuns
    • Fără fundă
    • Oracol TPU
    • Comunitatea
    • TPU Wiki
    • TPU Music Stream
  • Quiz-uri
  • Magazin Premii
  • Loading
Pune o întrebare
Pune o întrebare
Prima pagina  Categorii Carieră

Carieră

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TPU.ro
în 17 Martie 2022 | TPU.ro întreabă:

Concurs - Cum să-ţi găseşti vocaţia

23
Răspunde Raportează
BuligaAna2026
în 8 Ianuarie | BuligaAna2026 întreabă:

Buna ziua! Va rog frumos sa imi spuneti cum este liceul Ion Neculce din Bucuresti, la specializarea mate- info sau stiintele naturii. Ma intereseaza cum sunt profesorii ( daca predau materia sau te pun...? (mai mult)

1
Răspunde Raportează
Catelusdragut123
în 8 Ianuarie | Catelusdragut123 întreabă:

Hei, TPU! Vreau sa dau la Academia de Politie. Problema e ca am trecut prin autovatamare. Daca mă prezint cu cicatrici(unele mai vizibile, altele mai putin) rezultate in urma autovătămării, voi...? (mai mult)

17
Răspunde Raportează
Andreiuron
în 7 Ianuarie | Andreiuron întreabă:

Buna ziua! Inca sunt la liceu si incerc sa gasesc un drum in viata. Kinetoterapia ma atrage destul de mult si voiam sa stiu cam ce salarii sunt la inceput dar si dupa cativa ani si in functie de modil ...? (mai mult)

2
Răspunde Raportează
RaluAngel8722
în 4 Ianuarie | RaluAngel8722 întreabă:

Ce materii se învață la școala postliceala sanitara, specializarea Asistenta medicala de Farmacie? Doresc sa răspundă persoane care au făcut aceasta specializare. Practica din farmacii se plătește? ...? (mai mult)

0
Răspunde primul Raportează
MimiLu
în 4 Ianuarie | MimiLu întreabă:

As vrea sa stiu daca dau la facultatea de drept si stiinte administrative pe politie locala si intre timp intru la politie locala prin concurs, ma ajuta dupa licenta cu ceva? Ma ridica in grad sau ceva?...? (mai mult)

6
Răspunde Raportează
Bataiewwe
în 4 Ianuarie | Bataiewwe întreabă: