anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Daca eu vreau sa urmez Facultatea de Drept, ce profil la liceu mi s-ar potrivi foarte bine pentru viitoarea facultate? Am de ales intre filologie intensiv engleza/ stiinte sociale. Nu vreau sa-mi incerc timpul la sfarsit cu materii inutile, ci vreau ca materiile pe care le voi folosi la facultate sa le studiez cat mai intens spre sfarsit. Ma puteti ajuta?

6 răspunsuri:
| narcis13 a răspuns:

Sunt student la Drept, iar sfatul meu ar fi sa mergi la stiinte sociale, pentru ca dreptul face parte din sistemul stiintelor sociale, alaturi de economie, psihologie, istorie, sociologie si altele.
Cum sa se axeze Dreptul pe engleza? Adica mergi la Drept pentru o limba straina sau pentru a te forma in domeniul juridic?
E adevarat ca studiezi in facultate si limbi straine, dar nu esti la Litere, esti la o facultate de stiinte juridice, iar indiferent ca e vorba de engleza, franceza sau germana, se studiaza vocabularul juridic. Daca "lorely" stie mai bine...

| xibalba a răspuns:

Sunt bune ambele pentru facultatea de drept, iar de materii inutile vei avea...ca toti au, din pacate. Eu zic sa optezi pentru filo engleza, ca e mai ok... inveti mai multa engleza si iti foloseste. Ambele sunt profile de uman, deci... alegi ce vrei. bafta

| LoryM22 a răspuns:

Filologia dupa parerea mea, la drept se axeaza pe asta.

| Jupiter a răspuns:

Stiinte sociale.

anonim_4396
| anonim_4396 explică: