| Vlad162 a întrebat:

Salut tuturor. Va povestesc niste lucruri pe scurt dupa care va cer un sfat legat de ce ar trebui sa fac.

Recent au inceput sa mi se intample lucruri destul de ciudate si sunt in punctul in care trebuie sa iau o decizie serioasa. Sunt student in strainatate, anul 2 din 3. Dar vad ca lucrurile incep sa nu mai mearga asa bine. Aveam impresia ca in afara e bine,dar e total opusul, ma simt singur,departe de casa,nu prea imi place ce fac la facultate si nu prea imi mai dau interesul cu invatatul asa de mult.

Am trecut de curand si printr-o despartire care si-a pus si ea amprenta asupra mea si m-a facut sa fiu mai dezinteresat si sa ma detasez de scoala, dar oricum nici inainte nu imi prea placea ce fac acolo, am mers doar ca sa ii multumesc pe parinti.

Personal eu as vrea sa-mi incep ceva pe cont propriu pentru care sa muncesc din greu dar inca nu am vreo idee ce pot sa fac.

Ai mei imi tot zic sa termin facultatea,ca mai am putin si restul dar eu m-am saturat, am si o gramada de restante din cauza relatiei cu tipa aia,restante pentru care nu prea am motivatie sa invat. Eu personal as vrea sa revin in tara din vara si sa incerc sa fac o facultate aici si in acelasi timp sa imi incep ceva pe cont prorpiu dar aici ma lovesc de ai mei. Imi pare rau de ei ca au cheltuit atatia bani sa ma sustina in afara,dar nu mai pot sta aici, sunt nefericit, singur si nu pare ca imi traiesc studentia. Nu stiu cum sa le tot zic sa vin in tara. Eu vreau sa imi castig banii cinstit si mi s-a luat doar sa cheltui fara sa imi satisfac si eu placerile mele din banii mei.

Asa ca vin acum cu intrebarea, ce as putea sa fac? Ce sa le zic alor mei? Ce sa fac daca as veni in tara? Cum as putea sa ies din situatia asta?

Multumesc anticipat pentru ajutor!

8 răspunsuri:
| PeFuga a răspuns: