Mă bucur că provoc reacţii. E şi firesc ca la început majoritatea să fie cretine.
Pana si medicii cu studii inalte afirma faptul ca avem nevoie de carne, oua, lapte, etc. Sa mancam toata viata doar legume si fructe? Pana si plantele au viata, daca ti-e mila sa te atingi de ele, faci greva foamea zi de zi? Eu ti-am mai zis tie, nu sunt de acord cu braconajul, omori niste animale pentru nimic, sa le iei blanurile si sa le distrugi ecosistemul. Gaina ce rost are in viata? Doar sa stea acolo? Fiecare vietuitoare are un rost in viata. Te asigur ca sunt mancaruri incredibil de bune facute din produse animala. Icrele sunt o delicatesa, produsele fast-food la fel si multe altele. De fripturi si gratare nu vorbim, deja mi se face foame, bwuahahahaha!
"Pana si medicii cu studii inalte afirma faptul ca avem nevoie de carne, oua, lapte, etc. Sa mancam toata viata doar legume si fructe?"
*UNII "medici"
Sunt genul acela de medici, care acum nişte ani recomandau fumatul.
Cei neignoranţi şi cu adevărat informaţi, binevoitori nu recomandă nici carnea, nici lactatele, nici ouăle... Totul e să fii pe fază, nu doar să caşti gura la ceea ce îţi convine să auzi.
"Pana si plantele au viata, daca ti-e mila sa te atingi de ele, faci greva foamea zi de zi?"
Iară asta? Chiar nu puteţi fi mai originali?
Vezi ce am răspuns aici, să nu mă tot repet:
http://www.tpu.ro/......tale-daca/
"Gaina ce rost are in viata? Doar sa stea acolo?"
Nu, săraca s-a născut special pentru burta ta. Şi cică veganii sunt aroganţi...
"Te asigur ca sunt mancaruri incredibil de bune facute din produse animala. Icrele sunt o delicatesa, produsele fast-food la fel si multe altele. De fripturi si gratare nu vorbim, deja mi se face foame, bwuahahahaha!"
Nu tot ce e gustos, e şi sănătos şi moral.
Ai raţiunea, foloseşte-o!