Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 30 Mai 2025 sunt:
Salut. Unde aflu și eu cat am încasat din jocuri de noroc pentru declarația de avere? Mulțumesc
Ca adult oare e ceva neinregula daca iti iei figurine cu dragoni cu telecomanda? Mie imi place cum arata
Buna ziua! De ce nu sunt hotarata ce sa meserie sa fac? Cand eram mica imi doream sa devin medic cardiolog, dar este foarte greu pentru mine! Tot caut meserii mai usoare care sa aiba legatura cu cadiologia,...? (mai mult)
Sunt elev de gimnaziu. Acum mult timp m- am certat cu cineva din clasă și încă sunt tensiuni mult prea mari între noi în continuare. Știți cum o să pot face pace (înainte noi ne înțelegeam ...? (mai mult)
Buna TPU. se poate da pentru carnet in 2025 de la 17 ani? Adica sa inveti si proba cu condusul...? Pe timpul meu in anul 2000 cand eram copil pana nu aveai 18 ani nu te lasau sa dai proba si daca invatai...? (mai mult)
Buna! Am o problema serioasa de rezolvat in legatura cu o platforma de pariuri, care ma poate ajuta sau s- a confruntat cu o asemenea prostie, te rog lasati comm. Treaba e ca, la retragere bani...? (mai mult)
Bună! Urmează sa merg la cununia civila a unei foste colege de liceu, petrecerea va fi la un restaurant și vor fi cam 50 de persoane. Cam câți bani ar trebui sa pun în plic?
Hei, TPU, dacă de obicei în majoritatea zilelor am probleme cu sinusurile și îmi simt nasul înfundat în majoritatea zilelor, dar cât de cât pot respira când pun capul pe pernă, însă în...? (mai mult)
Informatii despre Eugen Rusu (cel care prezinta Telejurnal)? Pe net nu se gasesc informatii despre el.
Ce faceți când ploua afara?
Bună, Limba latină s- a putut păstra peste veacuri pentru că romanii au folosit- o in poezii și în alte documente scrise. Credeți că dacii nu și- au putut păstrat limba pentru că nu au știut...? (mai mult)
Body-ul se poarta cu sau fara lenjerie intima?