anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sal vreau un răspuns sincer daca ati fi ministrul educatiei ce ati face?

Răspuns Câştigător
| fischer3 a răspuns:

Sincer, si eu sunt elev si stiu cum este... Eu as face fiecare scoala curata, cu BAI CURATE, terenuri de fotbal, baschet si as da afara profesorii care se cred smecheri. FUnda>?

4 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Salarii decente profesorilor si respect din partea elevilor, dar din păcate astea sunt vise.

| AlexanderAdrian a răspuns:

As reconsidera orele de educatie fizica. Sunt multe persoane care nu pot alerga mai mult de doua ture de sala si sunt chiar slabe, am vazut colegi care nu erau in stare sa sara capra si s-au ranit, am in cartier o vecina care a avut fata cu colier la gat, fusese bruscata de proful de sport sa stea in cap si nu reusea. As gandi orele de sport sa fie mai curand ore de fitness iar notarea cu calificative sa fie mult mai relaxata.

As face optionala ora de religie. Nu mi se pare corect sa indoctrinezi copii sub nici o forma. Sau as crea ora de Istoria religiilor care sa NU fie predata de un preot. Cine vrea sa faca ortodoxie sa mearga la teologie.

As introduce ore serioase de arta cu logistica corespunzatoare nu desenand cu pensule pe banca pe o coala a4. Ore de poezie, de teatru etc.

As schimba aproape complet tematica pentru limba romana, autorii depasiti, operele literare ce se fac de zeci de ani ce fac deja elevii din generatia noua sa le urasca realmente.

As incerca sa remunerez mai bine profesorii, sa reabilitez scolile si cum a zis cineva grupurile sanitare sa corespunda normelor. Femeile de serviciu care nu curata cum trebuie in toalete evaluate si date afara.

As instala apoi camere de supraveghere in fiecare scoala si in fiecare clasa se pare ca atat foarte multi elevi cat si foarte multi profesori fac abuzuri chiar violente.

As evalua psihologic intr-un anumit termen toti profesorii. Orice profesor care a lovit un copil, sau invatator educator mai ales, va fi scos definitiv din sistem. Elevii care au comis acte de violenta contra altor elevi sau profesori ar fi scosi din scoala, exmatriculati si trimisi la scoala de corectie.

| William a răspuns:

As da 8 luni de vacanta in loc de 3, profesorii nu ar avea voie sa dea elevilor teme si nici note elevilor care nu au invatat.
As scoate biologia si as inlocui-o cu educatie sexuala, as mari pauza de la 5 minute la 15 minute iar pauza mare as face-o 35 de minute, orele ar avea 45 de minute, respectiv 25 de minute (ora de dupa pauza mare). Mi-as cumpara 5-6 masini si cate o casa la munte pentru fiecare masina. Elevii nu ar trebui sa vina in uniforma la scoala, ar avea voie sa vorbeasca la telefon in timpul orelor, sa plece de la ora daca nu ii place ce se preda, fara absenta. Mai am alte idei dar mi-e lene sa le scriu.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru William):

Asa idei proaste tine le pentru tine.