| ioanatomi a întrebat:

In urma cu 2 saptamani mi-am inceput viata sexuala cu prietenul meu.El este mai mare ca si mine cu 7 ani, lucreaza ca si medic rezident, eu inca sunt eleva.Ne-a facut cunostiinta un verisor si chiar de intelegem si ne iubim.El a fost foarte atent cu mine,am avut parte de un preludiu lung insa cand a fost actul propriu zis m-a durut teribil.El s-a oprit de cateva ori si vazand ca ma doare a zis ca daca vreau continuam altadata insa nimic nu m-a facut sa renut. Acum voiam sa va intreb ca, chiar ii normal sa te doara asa tare mi-a dat si lacrimile, insa simteam ca il iubesc enorm si nu am renuntat? Mi-a curs si sange destul, iar dupa actul sexual 3 zile simteam inca dureri si parca putin urturime. Oare data viitoare ma va durea la fel?

Răspuns Câştigător
| Melonnn a răspuns:

Bunaaa.
depinde de fiecare persoana in parte.
a doua, e posibil sa doara dar mai putin, mult mai putin, a treia aproape deloc iar dupa cu siguranta nu vei mai simti nici-o durere.
e firesc, toate femeile am trecut prin asta. mie mi s-a intamplat la fel. nu puteam suporta durerea si nici nu voiam sa continui. Asa ca stai linistita.
succes!

4 răspunsuri:
| UzOm a răspuns:

Nu o să te doară stai calm.

| TheImpaler a răspuns:

Durerea depinde de la femeie la femeie, si mai depinde si de cat de priceput e el.
e normal sa mai simti discomfort dupa 3 zile. ideal este sa faci pauza 2 saptamani sa se vindece zona. a doua oara nu te mai doare.

| Beautifulbutcold a răspuns:

Depinde de la persoana la persoana. Nu ai de ce sa-ti faci griji, stai linistita. E posibil sa te mai doara putin la inceput si data viitoare, dar apoi va fi oke.

| LuizaLiza98 a răspuns: