| AgneBarbar a întrebat:



Lucrez ca servitoare la o familie foarte bogata din
strainatate.

M-am indragostit de seful meu, este un barbat extrem de frumos si elegant care se comporta frumos cu toti angajati lui!
Imi vorbeste frumos si de fiecare data cand am o problema ma duc la el si ma asculta, ma ajuta si imi da sfaturi.

Niciodata nimeni nu sa comportat atat de frumos cu mine!


El este casatorit, sotia lui este o femeie foarte buna si ne intelege mereu.
Nu are copii, dar locuieste cu toata familia lui care este foarte rea, se comporta de parca noi suntem niste "animale", mai pe scurt isi bat joc de noi!

Nu imi permit sa ma intorc inapoi in tara, cu familia tin legatura doar pe internet si putin la telefon din cand in cand.
Imi este greu si nu pot spune la nimeni, ceea e simt cu adevarat.


Daca ii spun credeti ca voi rezolva ceva?
Sau voi înrăutăți situatia?!
Se va uita la una ca mine?

Scuzati-mi greselile gramaticale!

Rog seriozitate!

12 răspunsuri:
| Artemisia a răspuns:

Nu confunda politetea cu placutul.

| Verginic?Vac?Gras? a răspuns:

Nu te grabi. Cand va avea el pofta de sex te va chema.

| Kaℓi a răspuns:

"Daca ii spun credeti ca voi rezolva ceva?"

Probabil iti imaginezi ca isi va lasa sotia, o femeie foarte cumsecade dupa cum spui tu, si te va lua pe tine? in pofida familiei lui, a normelor etc?

Vezi, de asta nu e bine sa va uitati la telenovele...

| mihai69 a răspuns:

Omul ăla se poartă frumos (nu doar cu tine, cu toți angajații, chiar tu o spui) datorită educației, nu pentru că ar simți el ceva deosebit față de tine.
chiar dacă ai prins drag de el, mă îndoiesc de faptul că l-ar interesa să aibă o relație cu vreunul dintre voi (inclusiv cu tine), chiar dacă nu ar fi căsătorit. Dar cu atât mai puțin dacă ții cont de faptul că e și însurat, și bine crescut.
Vezi-ți de viața ta acolo și o să cunoști și pe cineva potrivit pentru tine, liber și fără alte obligații.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Eu zic ca... daca este casatorit sa il lasi cu familia lui. Nu ai face decat sa inrautatesti lucrurile...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Orice ai face, sa nu-i scrii.
e jale, daca ai omorat limba romana, noi acum in ce limba mai scriem?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca ii spui ai foarte mari sanse sa ramai fara loc de munca. Eu zic sa nu. Chiar daca te place, sotia lui tot va afla si tu tot vei ramane pe drumuri. Si, din moment ce ai spui ca nu vrei sa te intorci in tara...

| NameHarris a răspuns:

Si daca ati fi impreuna familia lui se va comporta si mai urat cu tine

| Krixxus a răspuns:

Nu, nu cred ca o sa rezolvi ceva. Omul e casatorit...

| RoDanny a răspuns:

Este casatorit eu zic este o idee proasta sa faci asta dar poti sa-i spui sefului tau sa se comporte familia lui mai frumos cu voi

| Mistyy a răspuns:

Eu cred ca e doar politicos. Nu ii spune nimic poate risti sa iti pierzi locul de munca si mai pici si prost in fata lui. Daca omul acela te place asteapta sa faca el primul pas sa iti spuna ceva.

Răspuns utilizator avertizat