| alin2121 a întrebat:

Exista posibilitatea sa iau virusul hiv prin sex oral chiar daca nu am ejaculat in gura respectivei fete(care s-ar putea sa aiba hiv)?

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

O mare parte din prostituatele din Romania au HIV, aproape jumatate. Testul trebuie facut asa: la momentul posibil al infectarii, pentru a vedea de unde pleci. Dupa 3 luni (optional), dupa 6 luni (obligatoriu), dupa un an (obligatoriu - si acesta este testul cel mai concludent si important) si dupa 18 luni (optional).
Eu sunt medic, de altfel singurul care raspunde acum pe TPU. Riscul de 9% este bine documentat (de altfel observi ca mic), nu de documentare de pe net, ci de tratate de medicina. Sigur ca exista persane infectate cu HIV in urma sexului oral, asta este o prostie sa crezi ca nu. Nu vei gasi un raspuns mai documentat, fiindca sunt sigura ca in afara de mine nu a deschis nimeni un tratat de boli infectioase (american) pentru a-ti da un raspuns de acolo (nu stiam procentul pe dinafara, ca nu sunt Mafalda, l-am luat dintr-o carte de boli infectioase editata de o prestigioasa editura din SUA si scrisa pentru medici tineri in specialitatea boli infectioase). Cartea este: Mandell Douglas and Bennett's Priciples and Practice of Infectious Diseases

15 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Da, sigur ca da. Ejacularea nu influenteaza riscul tau, ci al ei. Riscul tau este cam 9% daca nu ati folosit prezervativ si daca ea nu avea nici o rana in gura, iar tu nici una in regiunea genitala.

| alin2121 explică (pentru Brigaela):

Pe ce date te bazezi cand mentionezi chestia asta?

| RAY a răspuns:

Daca are o rana in gura si sangele ajunge pe penis da ai sanse mari, hiv se transmite doar prin sange si lichidul vaginal, si da prin sex anal poate de fapt hiv a aparut la gay in usa prima oara mare grija

| relian a răspuns: