| XelaAnandi a întrebat:

Salutare, TPU!
Eu și prietenul meu avem contact sexual neprotejat de ceva vreme. Recent, menstruația mea e puțin mai redusă cantitativ, are o culoare maro și mici bucățele de membrană, fiind destul de apoasă.
Nu cred că sunt însărcinată (am să fac un test după menstruație), dar oare există posibilitatea?
Țin să menționez că sunt studentă, stau la cămin, unde băile sunt comune, iar de cele mai multe ori (deși mă feresc de contactul cu capacul), sunt și murdare.
De menționat faptul că momentan, în timpul acestei menstruații ciudate, am parte de mâncărimi în zona genitală, durerea extindzându-se pe clitorist. Sunt într-adevăr destul de sensibilă, atât la bacterii, cât și la gelurile de duș. Ar putea afecta această infecție menstruația în așa mod? Încât să fie redusă cantitativ, maro/brun-roșcată, apoasă și cu mici particule roșii?

Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

Menstruatia este un proces fiziologic sustinut si provocat de cei 2 hormonii femenini; estrogen si progesteron. Inceperea menstruatiei reprezinta intotdeauna garantia ca in ciclul menstrual anterior nu s-a produs fecundarea ovulului deci este exclusa posibilitatea sa existe o sarcina chiar si ipotetica. Mancarimea (pruritul) resimtita la nivel genital (vulva si clitoris) poate fi cauzata de o infectie cu o anumita bacterie sau ciuperca insa aceasta nu poate influenta cantitatea de menstra eliminata. In cazul tau se recomanda o vizita cat mai urgenta la un cbinet ginecologic pentru o examinare cat mai amanuntita, in vederea prescrierii unui tratament adecvat. Multa sanatate.

| XelaAnandi explică (pentru corbulalbrosu):

S-a făcut mai bine toată treaba happy Pot spune că în a 3-a zi (ultima), a intrat pe făgaș normal.
Am să consult un ginecolog după tot tărăboiul cu 1 Decembrie.
Totuși, sunt curioasă. Am citit de așa numita... menstruație peste sarcină. Știi să-mi spui ceva legat de asta? Am înțeles că poți fi însărcinată și să ai menstruație de implantare.