| Florincrap a întrebat:

As avea o intrebare:Eu in clasa nu am niciun prieten.In schimb toti profesorii (inclusiv d-l diriginte) imi sunt aliati.
E normal?
Sfaturi?
Sunt in clasa a 5-a.
Scuzati categoria.
Multumesc anticipat.
P.S:Unii colegi considera ca sunt "tocilar", deoarece invat mult si sunt unul din cei 3 elevi din clasa noastra care participa la olimpiada de geografie.

14 răspunsuri:
| valentingb a răspuns:

Si eu am fost pe la olimpiade si alte cele, dar m-am inteles bine cu lumea. Bine, mai greu in clasa a 5a, la inceput nu stiam pe nimeni, dar usurel am reusit. E bine si sa te stie profesorii de baiat bun. Poti face orice, daca nu afla nimeni, nu esti tu vinovat laughing) Acum, vorbind serios, trebuie sa te intelegi cu colegii. Glumeste, vorbeste, ajuta-i cu temele, nu fi din ala" eu am stat doua ore aseara sa imi fac tema si acum vrei sa ti-o dau tie?". Nu, daca cineva chiar are nevoie de ajutorul tau, ajuta-l. Mai lasi de la tine. Sa nu te sperii daca la inceput nu vor vrea sa se imprieteneasca cu tine, e normal, sunt obisnuiti cu tine asa. Sunteti 3 care mergeti la olimpiada, ceilalti doi cum de au prieteni? Nu trebuie sa iti faci prieteni pe viata, normal, dar macar amici, sa nu fii singur. Si e bine sa vorbesti frumos cu fetele, sa le spui ca sunt frumoase " ce bine iti sta cu parul prins asa"," buna fetelor, ce mai faceti" "dar ce frumoase sunteti azi". Lucruri din astea. Curaj!

| Florincrap explică (pentru valentingb):

Cum de au ceilalti 2 colegi care merg la olimpiada?
Simplu si usor, eu sunt nou venit in clasa, din septembrie, transferat, iar ceilalti isi au prietenii dintr-a 1-a.

| valentingb a răspuns (pentru Florincrap):