| grosumira a întrebat:

de curand am terminat clasa a 8-a cu media cu tot cu examene 9.60. As dori sa dau la liceul Nicolae Iorga insa oscilez intre Stinte ale Naturii si Stinte Sociale! Ma puteti sfatui si pe mine care ar fi mai buna? Mie imi place biologia si mi-a iesit media la chimie 10 mereu,insa ma sperie fizica iar stintele sociale nu stiu ce pot sa fac dupa aceea! Am nevoie de pareri de cum sunt profesorii cum se preda si astfel de chesti! Va rog sa ma ajutati dau funda la cei care ma ajuta! E foarte important.

P.S: prietena mea cea mai buna da la Stinte ale Naturii si ar vrea sa ma duc cu ea si eu la fel insa v-am zis ma sperie fizica caci noi nu am facut fizica decat definitii ne dadea si chimie imi da un pic de emotii caci incepe mai greu, insa invat eu! Mersi!

Răspuns Câştigător
| PamfleticaTotHellenne a răspuns:

Buna! In primul rand, te felicit pentru media ta.
Depinde ce iti place mai mult.Stiintele sociale reprezinta un profil uman, bazat pe romana, limbi straine, istorie si geografie.Este un profil aparent usor...insa trebuie sa inveti.Cu romana o sa fie usor, e limba materna, istoria chiar daca nu iti place, tocesti, geografia este imposibil sa nu iti placa...ma rog,acum depinde de tine.
Stiinte ale Naturii reprezinta un profil real bazat pe chimie, fizica, biologie si pe langa asta faci si matematica si romana ( romana conteaza la fiecare profil). Deci pe langa temele de la bio, chimie, fizica o sa ai si de citit la romana...La stiinte faci cam toate materiile,este un profil un pic dificil,cel putin asa mi se pare mie.
La chimie si fizica nu poti sa tocesti, trebuie sa stii sa rezolvi probleme, la mate la fel.
Acum, este alegerea ta. In functie de aspiratiile tale si de ce vrei sa faci pe viitor, alegi.

1 răspuns:
| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună.
Să începem cu începutul.
Ştiinţe Sociale = Profil Uman.
Ştiinţe ale Naturii = Profil Real.