| Summer_2852 a întrebat:

sunt eleva in in clasa a 10a, profil filologie.De anul trecut am vrut sa ma transfer la alta scoala.(motivele sunt unii profesorii, unii colegii, organizarea scolii.). In vara am depus o cerere la Colegiul National Matei Basarab; cererea a fost respinsa pentru ca am avut media prea mica la limba engleza.As dori acum sa fac o noua incercare de transfer dar sunt indecisa.imi este frica sa nu am colegi mai rai ca cei actuali sau sa nu ma acomodez.Nu vreau sa fac o greseala si sa regret.As incerca din nou transferul la Hasdeu sau tot la Basarab.Va rog dati-mi un sfat! Sa raman sau sa ma mut? Astept raspuns.multumesc.

5 răspunsuri:
| Bunny a răspuns:

Nu trebuie sa iti faci griji pentru ce o sa urmeze.Stai linistita ca o sa te acomodezi.Cu timpul te inveti cu toti(si cu profesorii si cu colegii). Daca unde esti acum nu iti place te muti si gata.Mai rau de atat nu o sa fie.Stai linistita nu iti face griji. O sa vezi ca o sa fie bine acolo.Mai bine ai grija cu engleza ca sa poti intra.(In hasdeu am avut o fosta colega si zicea ca e foarte bine. O fi un liceu mai bun si cu pretentii dar e totul ok.Profesorii sunt intelegatori si acorda atentie elevilor si majoritatea copiilor sunt destul de sociabili.Bine asta a fost acum ceva ani dar banuiesc ca prea mult nu s-a schimbat). Sper ca te'am ajutathappy.

| Bunny a răspuns:

N'ai pentru ce>big grin

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: