| Surrender434 a întrebat:

Buna TPU.
Am o problema urgenta. daca o pot zice asa.
Vineri am fugit de la ultimele 3 ore cu colegii si nu am crezut ca se poate intampla una ca asta.A venit profesoara de religie [ultima ora] si s-a trezit si dirigintele ca avem inspectie.Asta,s-a dus la urechile directorului care a spus ca ne va scade media la purtare la maxim 7.
Vreau sa stiu, ma va afecta cumva aceasta medie pe viitor?
Sunt foarte ingrijorata..sunt un elev foarte bun la invatatura si am avut [ si sper sa am ] media 10 la purtare.Recunosc,si eu am vrut sa ma duc atunci deoarece m-am grabit sa fac proiectul cu o colega pentru nu a mai veni a doua zi [sunt navetista].
Saptamana trecuta am lipsit 2 zile din motive intemeiate, mai presus de asta, erau motive medicale grave. Directorul scolii a spus ca ne va scade media la purtare in functie de cate absente avem.Si de asta, am pus-o pe mama sa faca o motivare laughing ca nah..nu se stie.

Care e parerea voastra?

8 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Totul se plateste. Toti am facut asa ceva, dar anonimatul gastii nu te scuteste de raspunderea personala, fata de lipsurile ce le capeti. Plus faptul ca ideea intotdeauna vine de la un rebel, lenes, prost, libertin care corupe pe oricine e mai bun ca el, numai pentru a face ca marul cel rau, care le strica pe toate din jurul lui, fiindca neputand fi bun la invatatura, macar la chiuleala si de ce sa nu strice si pe altii? Iar cu 2 zile motive intemeiate, cred ca te manca in fund si nu te-ai putut duce la scoala. Dar asta e parerea mea.Sunt cam dur asa e? Cred si eu, dar de la 10 la purtare la 7, nu e chiar de colea.

| Surrender434 explică (pentru anonim_4396):

Mai bine taceai cand ai mentionat ca m-a durut in fund dar ce sa faci, asa e societatea din ziua de azi. happy judeci inainte sa stii adevarul.ma rog, multumesc pentru raspuns

| anonim_4396 a răspuns (pentru Surrender434):