| superpissy40 a întrebat:

Buna TPU.Eu sunt la profilul uman,la filologie si mi-as dori dupa ce termin liceul sa fac ori stomatologia,ori oftalmologia,ori farmacia, ori dermatologia.Adica pe scurt medicina, dar nu medicina generala gen sa operez oamenii.Care dintre acestea pe care le-am enumerat vi se par de viitor? Credeti ca as putea invata la biologie,chimie etc desi sunt la filologie? Daca chiar nu as putea sa invat, fiindca se reduc numarul orelor de real ce spuneti de Facultatea de Limbi Straine sau Facultatea de Litere? Funda happy

Răspuns Câştigător
| Didixu a răspuns:

Sa stii ca totate din cele cateva domenii pe care le-ai enumerat tu, in afara de stomatologie sunt la medicina generala. Faci 2 ani medicina generala dupa care clasele se impart pe mai multe specialitati cum ar fi:dermatologia si ce ai mai spus tu acolo.La stomatologie poti incepe sa lucrezi dupa ce termini facultatea in timp ce la celelalte cu exceptia farmaciei trebuie sa mai faci rezidentiat intre 4-6 ani(in total 12 ani de facultate), dar daca iti place cu adevarat, incearca :* Daca vrei in Iasi sa stii ca la medicina dentara alegi intre chimie organica si biologie, deci inveti una care iti place mai mult ^_^ PS: Eu sunt la mate-info si vreau tot la stomatologie.Eu zic sa incerci ceva in domeniul tau cum ar fi facultatea de limbi straine, facultatea de litere, jurnalism, drept si ce mai este...

| Didixu a răspuns (pentru Didixu):

Aa...nici farmacia nu e la generala, am omis :*

4 răspunsuri:
| Floreenofficial a răspuns:

Salut!