| AvalohAlyn a întrebat:

Ce ar trebui sa faca si sa schimbe Ministerul Educatiei in scoala romaneasca? Dupa parerea voastra.

Răspuns Câştigător
| Adry05 a răspuns:

Nu stiu de unde sa incep...
In primul rand, majoritatea profesorilor. Sunt toti pe mentalitatea toceste, iti ascult ce-ai reusit sa memorezi si-ti dau o nota. Ar trebui ca orele de curs sa fie sub forma unei dezbateri, sa se vorbeasca despre o tema iar copiii sa colaboreze. Ar trebui ei lasati sa-si ia notite cu ce li se pare esential iar pentru nota sa vorbeasca deschis despre tema respectiva.
Profesorii ar trebui alesi mai atent, trebuie sa aiba in primul rand charisma ca sa te atraga, sa vrei sa-i asculti si sa inveti ceva de la ei.
Examenele. N-ar trebui sa mai fie permisa spaga de orice fel.
Inspectiile. Toti profesorii, fie ei cat de prosti trec o inspectie. Asta n-ar trebui sa fie permis deoarece din aceasta cauza sunt elevi atat de slabi la anumite materii. Cunosc cazuri personale cand profesori care n-aveau nicio treaba cu materia respectiva, au invatta pe dinafara tot "discursul" pe langa faptul ca se mai uitau si-n foaie si se balbaiau in ultimul hal, ba chiar facand greseli grave de exprimare si teoretice.
Mancarea. Ar trebui ca magazinele cu tot felul de prostii: patiserie veche de zile intregi, chipsuri, sandwhicuri vai de mama lor, sa mai acorde cativa banuti si sa organizeze o cantina in incinta scolilor unde sa fie o ora de pranz, dupa modelul american.
Dulapuri pentru carti. Mi se pare de-adreptul inutil sa-ti cari dupa tine acasa-scoala tot felul de carti pe care la majoritatea orelor nici nu le folosesti si dupa se mira profesorii de ce nu exista macar 3 carti la clasa. Ghiozdanele devin foarte grele cand pe langa 6 caiete mai iei si 6 carti unele foarte groase.