Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 21 Iunie 2025 sunt:
Cum poti obtine o bursa de studiu in Italia fiind cetatean roman?
Buna seara tuturor! Am o nedumerire, aceste gauri îs făcute de carii, sau de șoareci? Le- am găsit într- o magazie veche de la tara, e păcat de ele, dar vreau sa știu dacă îs făcute de carii,...? (mai mult)
Pe o cerere de contestatie pentru bacalaureat, trimisa pe e-mail, se scrie numele sau codul candidatului?
Daca eu am 2 ore de chimie pe săptămână in clasa a 9- a si am 5 note din care imi iese media 5 Doamna profesoara poate sa ma lase cu situația neîncheiată din cauza ca am chiulit de la un test de...? (mai mult)
Bună! Dacă am media fix 9, 50 iau bursa de merit pe următorul an școlar?
Cum se procedeaza in a depune o contestatie pentru bacalaureat pe e-mail?
Buna TPU. Sunt elev in clasa a9- a la un liceu tehnologic. Din aceasta cauza, eu termin anul scolar cu o saptamana mai tarziu decat cei de la liceul unde vreau sa ma transfer. (profil filologie) Am...? (mai mult)
Ce se va intampla cu "smardoii" (bullies) generatiei curente peste 10, 20, 30 de ani?
Limbile romanice sunt extrem de asemănătoare intre ele, limbile germanice și slave au o asemănare asa mare?
Stie cineva ce judet corectează lucrările de bacalaureat din judetul Buzău?
Bună.M-ar ajuta mult niste informatii despre Scoala Nationala de Studii Politice și Administrative SNSPA din Bucuresti pe profilul Management.Multumesc!
Dacă eu nu am fost la evaluarea națională de clasa a 8 și am împlinit 20 de ani, și aș dori să o dau din nou, mai am posibilitatea?
Bună! Am nevoie de ajutor urgent de la voi.Sunt la un liceu tehn si am o profesoară de mate rea, aceasta vrea să dea în ultima săptămâna un test si a spus ca "cine nu se va prezenta la acest test...? (mai mult)