Întrebare recomandată | GoBackInFuture a întrebat:

Hei, buna!happy Sunt elev in clasa a 11-a si vreau sa ma hotărăsc la ce facultate sa dau. Am tot oscilat intre politehnica cu tehnologie informatiei, intre facultatea de mate-info din universitatea bucuresti, intre cea de geologie si geofizica sau intre cea de hidrotehnica de la cea de constructii. Ce parere aveti? Care'i mai convenabila? Ma impac bine cu matematica, fizica si informatica, dar cu chimia si biologia in niciun caz! Ce poti iesi din fiecare, da-ti-mi orice detaliu marunt despre oricare, orice e de ajutor acum! Va rogwinking

5 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Mergi pe politehnică.
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai alea din coada nu prea se pupa bine cu cele dintai. Mai degraba pe cele din coada le vad doar ca variante de rezerva.

La poli zic eu ca e cel mai bine, dar e cam naspa, cam greu. Nu culegi panselute pe acolo. Depinde de tine daca vrei sa faci o facultate grea sau usoara. La mate-info (universitate) e ceva mai lejer, plus ca dureaza doar 3 ani, cu unul mai putin ca la poli. Dar si la universitate ai sectie de CTI, deci tot 4 ani si pe acolo, insa mai bine e la automatica la CTI.

Rezumandu-ne strict la poli vs universitate din punctul de vedere al admiterii, mi se pare mai usor examenul la poli, insa facultatea e destul de grea in schimb pe parcurs.

Daca te intereseaza strict programare/software mergi pe mate-info la universitate, iar daca vrei sa te crezi smecher cu niste cunostinte mai vaste in IT atunci alegi CTI la automatica. Sa fugi de CTI de la facultatea ETTI. E o vrajeala, gluma ieftina. In sensul ca nu e nimic de sectia de acolo. O sa ramai dezamagit la final.


In final, trebuie sa stii ca tu contezi in primul rand, ceea ce deprinzi singur, indiferent de facultatea pe care o urmezi.

| Diabolik94 a răspuns:

Cred ca cea mai profitabila e Politehnica, pentru ca acolo se pune accent pe materiile care iti plac si iti gasesti repede de munca dupa terminarea facultatii.La facultatea de mate-info (Universitatea din Bucuresti), trebuie sa alegi intre mate si info.Nu faci si mate si info, faci doar ce alegi tu.Deci, de aici poti "iesi" doar profesor.

| z99fun a răspuns:

La tehnologia informatiei o sa studiezi despre prelucrarea informatiei cu ajutorul calculatorului (si alte mijloace) dar si ceva despre dispozitive electronice, electronica analogica, electronica digitala (gandeste-te la transmiterea informatiei prin unde, semnale - antene, sateliti etc); mai faci si ceva limbaje de programare.
Ai putea lucra pe la companii de telefonie, internet dupa ce termini.

La mate-info: cred ca ai de ales: matematica, informatica (programare + ceva despre prelucrarea informatiei) sau combinate(ceva mate+ceva info).
Ai putea lucra ca matematician/statistician pe la banci, centre de calcul sau companii ce administreaza bani, valori etc.

La geologie-geofizica cred ca se studiaza: geografie, fizica, chimie(legat de tipurile de soluri). Nu cunosc mai mult sa iti spun. Ai putea lucra ca cercetator in studiul scoartei terestre, studiul miscarilor tectonice, cutremure (ceva de tipul asta).

La hidrotehnica: hidro=apa, tehnic=tehnica. Deci s-ar studia fizica, matematica, energetica, masini electrice, mecanica si cred ca si ceva legat de ecologie(protectia mediului). Ai putea lucra centrale hidroelectrice, tehnica de construcite: baraje, statii de generare energie electrica.

Care'i mai convenabila?
Mai convenabila e cea pe care o faci din placere stiind ca faci ceea ce iti place.

Din toate facultatile poti iesi si profesor in specializarile respective pe langa ce am spus mai sus.

Mai multe detalii nu am, nimeni nu cred ca a urmat toate facultatile ca sa stie exact tot ce se studiaza. Eu ti-am spus ceea ce cred eu ca nu ar putea lipsi (din studiu) la fiecare.

| Rubbik a răspuns:

Ce soluții ai la îndemână atunci când vrei să afli ce facultate ţi se potrivește?!

Primul pas pentru a descoperi ce domeniu şi se potrivește cu adevărat...
citeste acest articol:
http://studiimoldova.info/noutati/social/ce-facultate-sa-alegi
este descris la general
dar dupa parerea mea acum cind intram in secolul tehnologiilor informationale si plus ca stii matematica, cred ca ar fi o posibilitate foarte buna sa mergi la mate-info
sper ca te-am ajutat :)