Întrebare recomandată | GoBackInFuture a întrebat:

Hei, buna!happy Sunt elev in clasa a 11-a si vreau sa ma hotărăsc la ce facultate sa dau. Am tot oscilat intre politehnica cu tehnologie informatiei, intre facultatea de mate-info din universitatea bucuresti, intre cea de geologie si geofizica sau intre cea de hidrotehnica de la cea de constructii. Ce parere aveti? Care'i mai convenabila? Ma impac bine cu matematica, fizica si informatica, dar cu chimia si biologia in niciun caz! Ce poti iesi din fiecare, da-ti-mi orice detaliu marunt despre oricare, orice e de ajutor acum! Va rogwinking

5 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Mergi pe politehnică.
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai alea din coada nu prea se pupa bine cu cele dintai. Mai degraba pe cele din coada le vad doar ca variante de rezerva.

La poli zic eu ca e cel mai bine, dar e cam naspa, cam greu. Nu culegi panselute pe acolo. Depinde de tine daca vrei sa faci o facultate grea sau usoara. La mate-info (universitate) e ceva mai lejer, plus ca dureaza doar 3 ani, cu unul mai putin ca la poli. Dar si la universitate ai sectie de CTI, deci tot 4 ani si pe acolo, insa mai bine e la automatica la CTI.

Rezumandu-ne strict la poli vs universitate din punctul de vedere al admiterii, mi se pare mai usor examenul la poli, insa facultatea e destul de grea in schimb pe parcurs.

Daca te intereseaza strict programare/software mergi pe mate-info la universitate, iar daca vrei sa te crezi smecher cu niste cunostinte mai vaste in IT atunci alegi CTI la automatica. Sa fugi de CTI de la facultatea ETTI. E o vrajeala, gluma ieftina. In sensul ca nu e nimic de sectia de acolo. O sa ramai dezamagit la final.


In final, trebuie sa stii ca tu contezi in primul rand, ceea ce deprinzi singur, indiferent de facultatea pe care o urmezi.

| Diabolik94 a răspuns: