Cum poti obtine o bursa de studiu in Italia fiind cetatean roman?
Salut! M- am înscris recent la un liceu seral clasa a11 cu profil economic/comerț. Totul a fost cam din scurt iar peste câteva zile trebuie sa susțin 2 examene de diferete din Modulele urmatore M I...? (mai mult)
Salut! M- am înscris recent la seral pentru a continua studiile la un liceu seral cu profil economic/comerț clasa a11.In câteva zile va salut dau diferetele, am fost anunțat din scurt si nu mi- s-...? (mai mult)
Buna! Am terminat liceul anul trecut, profil Stiinte ale Naturii. In liceu am fost olimpica la romana, am mers si la nationala. Literatura era pasiunea mea. Inițial, am vrut sa dau la Litere la Cluj,...? (mai mult)
Daca vreau sa studiez la flls engleza-coreeana, am oportunitati de a pleca in coreea?
Salut, dacă sunt elev intr- un colegiu din clasa a V- a, la sfârșitul clasei a VIII- a m- ai susțin examenul de Evaluare Națională pentru admitere in clasa a IX- a in cadrul aceluiași colegiul ...? (mai mult)
Bună! Ce părere aveți despre Facultatea de Asistență Socială? Aș vrea să mă îndrept către această facultate, însă nu știu câte job uri oferă sistemul, ce salarii sunt și dacă merită...? (mai mult)
Buna tuturor! Baiatul meu trece anul acesta in clasa a 8- a si m- ar interesa sa stiu mai multe despre Colegiul Octav Onicescu. Sunt elevi de la acest liceu care mi- ar putea spune cum sunt profesorii,...? (mai mult)
Românii chiar nu citesc? Pe la țară cel puțin oamenii in vârsta au bibliotecile pline! Am întâlnit și mulți români în vârsta care nu au televizoare! Eu cred ca sondajul care ne- a clasat pe...? (mai mult)
Cât de greu/stresant a fost experienta voastră în clasa a 9 a comparat cu clasa a 8 a?
Salutare! Cine e pe Wattpad, sa-mi trimită mesaj. Am publicat un capitol in cartea mea si as fi vrut sa-mi dati o parere Multumesc.
Informatie la meteo azi: un cod de canicula si un cod de arsita. Ce se intelege prin canicula si ce prin arsita? Ca mie dex-ul imi spune ca sunt sinonime.