| GodLight a întrebat:


Ce puteti zice despre democratia in scoala?

7 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu exista!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Democratia in scoala. Este o scoala si are regulile ei.

Asa cum exista o societate democratica in care traim cu regulile sale, asa este si o scoala.

Oricum, fiecare are dreptul de a face ce vrea in pauze, de a-si invata sau nu fara sa fie tras la raspundere (exceptand notele).

O zi placuta

| AnnaaaMaria a răspuns:

În majoritatea școlilor, clar nu e democrațielaughing În democrație, puterea e exercitată de popor. În școală poporul e format din elevi. Puterea e exercitată de ei? Clar nu. Cei de la „conducere", profesorii, fac regulile. Și să-ți dau clasicul exemplu: nu aveți voie cu telefonul. Dacă ți-a sunat telefonul, ți l-au confiscat. Când le sună lor telefonul, vorbesc lejer. Da, înțeleg că sunt profesori, dar e lipsă de respect. Un al doilea lucru cretin din școli e că elevii nu sunt lăsați la baie în timpul orei pe motivul:„n-ai avut pauză?". Ei bine, poate-n pauză nu te trecea și poate chiar nu te mai poți ține. Când eram prin clasa a doua, eu am făcut pe mine că nu m-a lăsat învățătoarea la baielaughing. Că tot am zis de învățătoare, mi-am adus aminte de un moment care mi-a marcat existența ca elevă. Când eram prin clasa a patra, am avut inspecție că-și dădea domnișoara gradul și ni s-a spus să venim toate fetițele cu uniforme (alea albastre, le știe toată lumea). O colegă cu o situație materială mai proastă, cu mama plecată de acasă și cu vreo 7 frați de care ea avea grijă fiind cea mai mare, nu a venit cu uniforma dintr-un anumit motiv pe care nu-l mai rețin exact, parcă era murdară și nu a avut când să o spele. Iar isteața aia de învățătoare când a văzut-o, a luat-o la bătaie și a început să-i dea cu pumnii în spate și chiar nu exagerez cu nimic. Bineînțeles că fetița a plâns toată ziua și a consolat-o inspectoarea, dar i-a fost rușine să-i spună de ce plângea. Un moment urât pentru