| GodLight a întrebat:


Ce puteti zice despre democratia in scoala?

7 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu exista!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Democratia in scoala. Este o scoala si are regulile ei.

Asa cum exista o societate democratica in care traim cu regulile sale, asa este si o scoala.

Oricum, fiecare are dreptul de a face ce vrea in pauze, de a-si invata sau nu fara sa fie tras la raspundere (exceptand notele).

O zi placuta

| AnnaaaMaria a răspuns:

În majoritatea școlilor, clar nu e democrațielaughing În democrație, puterea e exercitată de popor. În școală poporul e format din elevi. Puterea e exercitată de ei? Clar nu. Cei de la „conducere", profesorii, fac regulile. Și să-ți dau clasicul exemplu: nu aveți voie cu telefonul. Dacă ți-a sunat telefonul, ți l-au confiscat. Când le sună lor telefonul, vorbesc lejer. Da, înțeleg că sunt profesori, dar e lipsă de respect. Un al doilea lucru cretin din școli e că elevii nu sunt lăsați la baie în timpul orei pe motivul:„n-ai avut pauză?". Ei bine, poate-n pauză nu te trecea și poate chiar nu te mai poți ține. Când eram prin clasa a doua, eu am făcut pe mine că nu m-a lăsat învățătoarea la baielaughing. Că tot am zis de învățătoare, mi-am adus aminte de un moment care mi-a marcat existența ca elevă. Când eram prin clasa a patra, am avut inspecție că-și dădea domnișoara gradul și ni s-a spus să venim toate fetițele cu uniforme (alea albastre, le știe toată lumea). O colegă cu o situație materială mai proastă, cu mama plecată de acasă și cu vreo 7 frați de care ea avea grijă fiind cea mai mare, nu a venit cu uniforma dintr-un anumit motiv pe care nu-l mai rețin exact, parcă era murdară și nu a avut când să o spele. Iar isteața aia de învățătoare când a văzut-o, a luat-o la bătaie și a început să-i dea cu pumnii în spate și chiar nu exagerez cu nimic. Bineînțeles că fetița a plâns toată ziua și a consolat-o inspectoarea, dar i-a fost rușine să-i spună de ce plângea. Un moment urât pentru toți elevii, mai ales pentru respectiva, în fine. Acum că m-am apucat să vorbesc despre problemele din școli, să-ți mai spun câteva dintre ele. Fiind mai gogoașălaughing, mai ales în generală, eram adesea luată peste picior de anumite persoane de vârsta mea, dar nu mi se pare normal să se întâmple asta din partea unor profesori, în fine, am trecut peste și m-am consolat mereu cu gândul că fiecare va primi de la viață ceea ce merită. O altă problemă ar fi diferențele care se fac între elevi. De ce? Dacă e o problemă pe care nu știi s-o faci și ești ascultat, primești 3. Dacă cel mai bun din clasă pățește la fel, rămâne să fie ascultat altă dată. O altă problemă ar fi că foarte mulți profesori au la dispoziție un întreg semestru să pună note, dar se trezesc la sfârșit că elevii nu au așa ceva și hai să-i bombardeze cu teste, ascultat și proiecte... Democrație în școli?!?!?!? Dacă un elev își spune părerea, în mod civilizat bineînțeles, părere care nu e similară cu a profesorului, este un needucat, un nesimțit și așa mai departe, dar dacă poate pupa profesorul în c*r, pfuu, ce elev bunlaughing În fine, cred că mai sunt, am zis cam multe, dar totuși nu-mi mai vin altele-n cap laughing

| Ibrahimovic a răspuns (pentru AnnaaaMaria):

In sfarsit cineva care gandeste in legatura cu aceasta problema. Ai respectul meu pentru ceea ce ai spus! big grin

| AnnaaaMaria a răspuns (pentru Ibrahimovic):

Oh, mulțumesc mult. Aici îmi exprim și eu frustrarea în legătură cu sistemul nostru de învățământ având în vedere faptul că de fiecare dată când i-am spus ceva în față unui profesor, fără să-l jignesc, am fost făcută nesimțită, spre deosebire de alții care-i pupă-n fund, iar când pleacă din clasă îi fac în toate felurile. Pe aici mă mai înțelegeți voi laughing kiss

| valentingb a răspuns (pentru AnnaaaMaria):

Nu știu în ce școli învățați voi dar așa faceți să pară un fel de carceră la comun...
E prea multă democrație în școli. Câtă vreme pot intra cu băutură în școală, pot bea și fuma cât vreau în interior, pot să nu învăț și pot să trec cu nota 5 habar n-am cum. E bine. Eu așa am trecut prin liceu și ăștia care vin din urmă sunt mai demenți ca mine. Iar eu am fost unul dintre cei cuminți... Nu am profitat de toate drepturile astea.
Dar câtă vreme profesorii întrebau: vreți să vă dau lucrare ora viitoare? Din ce lecție? a fost prea fain la mine în liceu.

| AnnaaaMaria a răspuns (pentru valentingb):

Asta a fost la tine în liceu. La mine chiar nu e așalaughing nu știu în ce liceu ai fost tu, dar chiar e anormal să consumi alcool și să fumezi în interior, lol. Cât despre trecutul cu nota 5, majoritatea profesorilor trec elevii și din milă și cunosc chiar profesori severi care își țin elevii tot semestrul în note mici dar niciodată nu-i lasă corijenți. De întrebat de lucrări și la mine în școală stabilim cu unii profesori când să dăm pentru a nu se suprapune cu alte lucrări importante, dar nu ne întreabă nimeni din ce lecție vrem să dăm laughing. Eu am vorbit din perspectiva mea, din experiența mea