| marius_8727 a întrebat:

Sunt clasa a 9-a, iar in noua clasa nu m-am integrat foarte bine, pe deasupra mai sunt luat si la misto de unii colegi de ai mei.
1. Cine trebuie sa vorbeasca cu directorul, eu sau unul dintre parinti?
2. Cum sa spun aceste lucruri parintilor mai incat sa-i conving sa ma lase sa ma mut?
3. Ma pot muta in clasa respectiva daca sunt deja 30 de elevi? In actuala mea clasa sunt 33.
Multumesc anticipat!

8 răspunsuri:
| crisbebe a răspuns:

Si crezi ca in alta cls de vei integra mai bine? si cum crezi ca va rezolva directorul problema ca tu nu te-ai integrat? asta tine de tine si o sa vezi ca pana la sfarsitul anului o sa te integrezi

| criisz a răspuns:

Buna,
Cred ca pentru inceput le poti explica parintilor tai ca nu te simti in largul tau in acel colectiv, si ca acest lucru iti impiedica desfasurarea activitatilor scolare. Un anumit colectiv, te trage in jos, astfel, nu poti invata, iei note mici pentru ca esti deranjat, pentru ca nu esti lasat de catre ceilalti sa inveti. De exemplu, unii profesori au tendinta de a da note mici la toata clasa cand este galagie happy Parintii tai cred ca vor intelege daca le spui ca nu mai poti suporta ceea ce se intampla in jur. Explica-le exact ceea ce se intampla, ceea ce te deranjeaza.
Ar fi cel mai indicat, ca tu impreuna cu unul dintre parinti sa mergeti la seretariat. O sa trebuiasca sa faceti o cerere happy
Nu conteaza numarul de locuri, atat timp cat accepta directorul happy
Mult succes!

| DANyi a răspuns:

1. Tu trebuie sa vorbesti cu directorul si sa realizezi o cerere de transfer.
2.Ma indoiesc ca ar fi impotriva ta daca vrei sa te transferi. Trebuie sa le spui sincer ca vrei sa te transferi.
3.Sunt unele clase care admit, iar altele care nu admit. Depinde si ce medie ai.

| negru30 a răspuns:

Incearca sa te integrezi - daca te muti in alta clasa vei gasi si acolo uscaturi si ce faci te plimbi asa tot anul - nu-i baga in seama - spune parintilor si vor veni ei sa rezolve problema