Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 27 Iunie 2025 sunt:
Cum poti obtine o bursa de studiu in Italia fiind cetatean roman?
Daca sunt la un profil care invata : 3 ore de romana si matematica 2 ore de engleza, chimie, fizica si franceza 1 ora de geografie, istorie, biologie, sport, TIC, logica si religie La care profil...? (mai mult)
Salut! ce parere avetz despre liceu nicolaie iorga?
Are liceul teoretic Carmen Sylva din Timișoara cămin?
Eu sunt in Timișoara, la sat–și în zona mea sunt doar două licee cât de cât aproape, dar nici acelea nu sunt foarte bune și trebuie să fac naveta pentru ele–singurul mod prin care aș putea...? (mai mult)
Va rog este urgent, a mers cineva vara cu trotineta electrica chist dacă afara erau 40 grade sau chiar peste?
Bună TPU, sunt elevă in clasa a 11 a profesională pe profil de mecanic auto și urmează să dau atestatul în curând, am tot auzit ca anul acesta nu mai trebuie să se prezinte atestatul în sine...? (mai mult)
Buna ziua! Azi am avut evaluarea nationala si dupa ce s- a zis "pixurile jos" in timp ce scana lucrarea altcuiva, am incercuit repede o grila. Se uita cineva pe camerele video? Si daca da, mai pot intra...? (mai mult)
Este vreo diferenta dintre transferul la mate info si transferul la stiinte ale naturii? gen daca pot sa merg la stiinte ale naturii fara sa dau diferente (am aceleasi materii) pot sa merg la mate info...? (mai mult)
Am o intrebare : la transfer se dau diferente din materiile pe care nu le- ai facut sau din orele pe care nu le- ai facut? de exemplu daca la profilul tau faceai 3 ore de mate si te transferi la un profil...? (mai mult)
Hei! Ce materii se fac la Turism și Alimentație, gastronomie in clasa a 10-a? Și e matematica mai grea decât în a 9-a? Mulțumesc!
Îmi puteți recomanda licee care au media 9 din București? Pe mate info