| zuly a întrebat:

Am o prietena care are probleme si mor ca nu stiu cum sa o ajut.Treaba sta cam asa: ea sta cu prietenul ei in camin, pe acelasi loc. El plateste chiria. Baiatul asta se comporta foarte urat cu ea, mereu o jigneste, ii reproseaza ca e grasa si urata, ca nu e buna de nimic, dar ea este chiar draguta si nici nu e proasta.Nici el nu e vreun fat-frumos sau vreo minune de baiat si nici macar nu a avut alta prietena inaintea ei si are vreo 23 de ani.Nu se poate muta in alta camera pentru ca ei nu stau legal acolo si nici nu poate pleca in alta parte cu chirie pentru ca are o situatie materiala foarte proasta.Eu nu stiu ce sa fac pentru ea, suntem in orase diferite la foarte mare distanta si nici cu bani nu o pot ajuta pentru ca sunt si eu studenta si chiar nu am niciun leu in plus.Nici macar mama ei nu o ajuta, dimpotriva o invinuieste pe ea pentru tot ce se intampla.Va rog sa-mi spuneti daca aveti vreo idee ce ar putea sa faca sau cum pot sa o ajut eu.

Răspuns Câştigător
| MisterKat a răspuns:

Macar pana se termina perioada studentiei, incearca sa o chemi la tine in oras, sa stea cu tine.macar acum de Craciun.
Si dupa poate isi gaseste un job si isi ia o garsoniera in chirie sau macar pana isi gaseste un job sa o ajuti tu, daca poti desigur cu cazarea...

Imi pare rau foarte rau pentru ea, stiu ca sunt o gramada de idioti si tembeli. Ea nu trebuia sa se incurce cu el, daca as stii ca se comporta asa cu ea, l-as bate pe idiotul ala.
Ala cu vorba buna nu se potoleste... Iti dai seama, daca ar fi casatoriti ce i-ar face ei?
Mai mult o chinuieste pe saraca fata... Macar ajut-o si tu in vreun fel cu cazarea, daca stai la camin, macar sa platiti jumate-jumate...

Succes!

Noapte buna!

11 răspunsuri:
| ÅñdRa a răspuns:

Buna, din pacate ea este obligata ca sa accepte comportamentul tipului, pentru ca nu are bani si nici nu are cine sa o ajutesad