| zuly a întrebat:

Am o prietena care are probleme si mor ca nu stiu cum sa o ajut.Treaba sta cam asa: ea sta cu prietenul ei in camin, pe acelasi loc. El plateste chiria. Baiatul asta se comporta foarte urat cu ea, mereu o jigneste, ii reproseaza ca e grasa si urata, ca nu e buna de nimic, dar ea este chiar draguta si nici nu e proasta.Nici el nu e vreun fat-frumos sau vreo minune de baiat si nici macar nu a avut alta prietena inaintea ei si are vreo 23 de ani.Nu se poate muta in alta camera pentru ca ei nu stau legal acolo si nici nu poate pleca in alta parte cu chirie pentru ca are o situatie materiala foarte proasta.Eu nu stiu ce sa fac pentru ea, suntem in orase diferite la foarte mare distanta si nici cu bani nu o pot ajuta pentru ca sunt si eu studenta si chiar nu am niciun leu in plus.Nici macar mama ei nu o ajuta, dimpotriva o invinuieste pe ea pentru tot ce se intampla.Va rog sa-mi spuneti daca aveti vreo idee ce ar putea sa faca sau cum pot sa o ajut eu.

Răspuns Câştigător
| MisterKat a răspuns:

Macar pana se termina perioada studentiei, incearca sa o chemi la tine in oras, sa stea cu tine.macar acum de Craciun.
Si dupa poate isi gaseste un job si isi ia o garsoniera in chirie sau macar pana isi gaseste un job sa o ajuti tu, daca poti desigur cu cazarea...

Imi pare rau foarte rau pentru ea, stiu ca sunt o gramada de idioti si tembeli. Ea nu trebuia sa se incurce cu el, daca as stii ca se comporta asa cu ea, l-as bate pe idiotul ala.
Ala cu vorba buna nu se potoleste... Iti dai seama, daca ar fi casatoriti ce i-ar face ei?
Mai mult o chinuieste pe saraca fata... Macar ajut-o si tu in vreun fel cu cazarea, daca stai la camin, macar sa platiti jumate-jumate...

Succes!

Noapte buna!

11 răspunsuri:
| ÅñdRa a răspuns:

Buna, din pacate ea este obligata ca sa accepte comportamentul tipului, pentru ca nu are bani si nici nu are cine sa o ajutesad
Imi pare foarte rau pentru ea, insa tu nu trebuie sa o ajuti neaparat cu bani, ajut-o cu o vorba buna si fii prietena in continuare asta o va ajuta sa treaca mai usor peste situatia asta.Mult noroc

| ForeignO a răspuns:

O doamne, trista poveste sad

Poti sa o iei (asta in cazul in care este dispusa sa plece de lkanga prietenul ei. Nici nu merita sa'i zica ''prieten'' ) la tine in chirie cateva saptamani. Iar daca nu renunta poti sa ii zici sa'si gaseasca alt prieten, eventual cu conditii mai bune si sa'l lase pe dobitocul ala happy


Te pup :* Pa, Pa

| unu a răspuns:

Ba, astia care va indignati atata, de ce nu scoateti voi bani din buzunar?

@ zuly: cel mai bun lucru pe care poti sa-l faci fara prea mare efort ar fi sa-i fii o prietena apropiata si s-o lasi sa descarce la tine de toata furia. Iar daca te deranjeaza atat de tare, fa rost de bani (de la parinti, sau te angajezi) ca sa-i platesti macar sa stea undeva cu gazda.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Îmi pare fsincer foarte rău pentru ea, este mare păcat de ea să stea în preajma unor astfel de tembeli, toţi trecem prin greutăţi şi cu părere de rău o spun... nu cred că are ce face, să mai suporte puţin, sau să încerce să se întoarcă la părinţi.
Mult succes

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Chiar daca nu o poti ajuta din punct de vedere financiar, fii alaturi de ea moral, ajut-o co o vorba buna, sfatuieste-o cum crezi tu mai bine, ascult-o si spune-i sa-si caute un job, poate asa isi va putea inchiria o garsoniera si va scapa de acel animal.ca om nu-i.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Incearca sa ii desparti asta pentru o vreme apoi ajut-o sa isi caute iubit sau suna la adio dar te iubesc

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ii poti cauta u un alt prieten la care sa locuiasca sau isi poate cauta si ea... sau se poate angaja la mc'donalds sau in alta parte sa faca rost de bani.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ajut-o sa inteleaga ca ceea ce spune el e doar o parere, parerea lui; nu neaparat ca e adevarat. Sustine-o moral astfel incat sa aiba incredere in ea si cred ca cea mai buna solutie ar fi sa-si gaseasca ceva de lucru ca sa poata fi independenta financiar apoi altfel se pune problema.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ajut-o sa inteleaga ca ceea ce spune el e doar o parere, parerea lui; nu neaparat ca e adevarat. Sustine-o moral astfel incat sa aiba incredere in ea si cred ca cea mai buna solutie ar fi sa-si gaseasca ceva de lucru ca sa poata fi independenta financiar apoi altfel se pune problema.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ajut-o sa inteleaga ca ceea ce spune el e doar o parere, parerea lui; nu neaparat ca e adevarat. Sustine-o moral astfel incat sa aiba incredere in ea si cred ca cea mai buna solutie ar fi sa-si gaseasca ceva de lucru ca sa poata fi independenta financiar apoi altfel se pune problema.

| 12345_1951 a răspuns:

Ar putea sa se angajeze undeva sa faca rost de bani iar daca nu-l mai suporta pe prietenul ei ar putea sa stea ceva timp cu o prietene dea ei, ai putea si tu zuly sa-ti gasesti ceva de lucru si sa o mai ajuti cu bani[e doar o idee]