| paula92 a întrebat:

Buna!
In primul rand vreau sa ma descarc aici pe site pentru ca din pacate nu am cui sa-i spun ce ma doare sad
In ultimul timp ma simn foarte nasol, ma simt de parca nimanui nu-i pasa de bine, ba mai mult in ultimul timp ma simt foarte inferioara prietenului meu din toate punctele de vedere : financiar, legat de experienta de viata, comunicarea ( eu de felul meu sunt mai timida si retrasa in schimb el ii mai deschis ), el crede ca intr-o relatie barbatul trebuie sa dea ordine iar femeia sa asculte ( bine aici inca nu sunt probleme in sensul ca nu-mi comanda si nu-mi zice ce sa fac) dar daca ii zic eu ceva el nu ma asculta (desi ii zic numai de bine)... el reuseste cam in tot ceea ce face iar eu o mai dau in bara aici vorbesc despre locul de munca el si-a gasit loc de munca iar eu inca nu... desi sunt inca studenta as vrea sa fiu indepedenta financiar dar nu reusesc aici probabil din cauza timiditatii mi-e frica sa dau in bara nu sunt destul de puternica pentru a face frau unor lucruri.
Nu stiu daca ma intelegi, dar va multumesc celor care ati avut rabdare sa cititi si incercati sa ma ajutati cu un sfat.

10 răspunsuri:
| OnuOnulică a răspuns:

Posibil trece si el printr-o perioda mai grea si de aia poate e mai rece putin cu tine.

| neutrino a răspuns:

Esti fata "mare" si trebuie sa stii ca atunci cand ai o relatie, nu inseamna ca ai intrat la stapan. Daca subjugarea ta este pretul pe care-l platesti pentru faptul ca el are bani, atunci nu te mai plange.

| anonimg a răspuns:

Mai bine l-ai lasa pe "prietenul" tau pentru totdeauna si nu ai mai pierde timpul cu el, si, cu umilinta sa te pleci pe genunchi si sa ceri sfat de la Dumnezeu.