anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Eu acum sunt studentă la Psihologie începând din acest an dar eu încă mai țin legătura cu foștii mei profesori din liceu mai ales cu fosta doamna directoare care mi-a fost și profesoară de chimie în clasele a-9-a și a-10-a.(am fost la filologie și am făcut chimie doar 2 ani din păcate dar am fost olimpică la nivel național) dar care s-a pensionat încă de când eram eu în clasa a-11-a și a venit o altă directoare dar la sfârșitul clasei a-12-a ne-a interzis noua directoare să o invităm.
Am mai vorbit prin e-mail și telefon dar aș vrea să-i trimit o poza cu mine mai recentă (aș prefera de la absolvirea liceului).
Credeți că s-ar simți jignită că nu a fost invitată prin intermediul acestei fotografii?
Vă mulțumesc anticipat!

4 răspunsuri:
| Fatamuntilor a răspuns:

Nu ar avea de ce sa simta jignita, din contra!

| ElenaSA a răspuns:

Poti sa-i trimiti o poza, dar daca este de la banchet probabil ca se va simti prost, fara sa fie supara pe tine personal.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Opinia mea este că nu ar avea de ce să se simtă jignită. Dar dacă îți dă vreun motiv să crezi că este supărată (după ce îi vei arăta poza), îi poți spune adevărul, nu cred că o v-a deranja extrem de mult.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu cred ca s-ar simti jignita. Ii poti trimite poza si ii poti spune ca i-ai simtit lipsa la banchet.