| RedBull69 a întrebat:


De cateva zile nu mai ma inteleg deloc bine cu parinti mei absolut deloc am 16 sunt elev in cls a 11 a nu fumez de baut foarte putin doar la majorate si la chefuri dar nu am probleme sa ma imbat sau sa vin acasa mort de beat.
Nustiu ce au de la un moment dat am construit o casa noua in centrul bucurestiului am ajuns la acoperis dupa cum stiti ieri a fost umpik mai racoare la noi dar ziua trecuta a crezut ca mor am stat pe caldura aia sus apa se incalzea incredibil de repede iam ajutat toata ziua pe tata si pe inca 2 persoane in aceasi zi am avut un majorat la un prieten de cls mau lasat motivul DCE NU O CHEMATO SI PE SORATA CIUDAT INCREDIBIL DS CIUDAT NICI NU STIE CATI ANI ARE SAU ALTE LUCRURI.
Am inteles am trecut peste dar nu prea mai rezist azi am alt majorat nici de data asta nu ma lasa.
Miam cumparat un bmw ursulet din 1993 mi lau vandut fara sa imi zica nimic cumparat dim banii mei propri mam satut si vreau sa mor dar nu o fac pentru prietena mea o iubesc nespus de mult are si ea 14 ani sibiam promis ca nu o so las niciodata singura locuieste la mine acasa de cateva zile ii e ciuda la mama ca cica nu o ajuta la treburile casei ieri eu cu ea am spalat farfuriile si acm nustiu dar nu se prea intelege cu iei am pr card banii cu cat au vandut masina mea si vreau sa ma duc cu ea acasa la ea locuieste singura bunica iei am banii mult mai multi decat imi trebuie sa mergem si as vrea sa imi ziceti voi ce sa fac sa ma duc si sa il las singuri sau sa raman acasa!
Ne iubim foarte mult banii acestia o sa ne ajunga in jur de 4 luni sunt 3800 de euro ne ajung poate chiar si mai mult dar ma tot gandesc la ei sa il las oare singuri sau sa ma duc cu ea?

Răspuns Câştigător
| Clorox a răspuns:

Ai rabdare pana la 18 ani, dupa du-te!
Crezi ca esti singurul? Nu stii cat astept ziua sa plec odata!

3 răspunsuri:
| RedBull69 explică: