Buna pai mie'mi place The Transporter, mi se pare un film incredibil si la vremea respectiva a strans ceva fani(filmul find facut in anul 2002), Povestea este despre un Curier (Frank Martin) care trebuie sa transporte diferite lucruri, pana cand ii se cere sa transporte o chinezoaica, ca dupa sa ii distruga masina cu care isi facea banii.
Al tau care este?
Interesant! Transporter este si printre preferatele mele! La actiune mai am preferate "War" - tot cu Jason Statham si cu Jet Li, "Wanted" 2008 cu Angelina jolie in rol secundar - un film de actiune original! + "Unleashed " cu Jet Li si Morgan Freeman, iti dai eama ce fain ii.
Ar mai fi "The Boondock Saints" 1 si 2 - comedie + actiune
Fantastic: Pan's Labyrinth, trilogia The Lord of the Rings
Aventură: seria Pirates of the Caribbean
Acţiune: Memento, The Departed
Thriller: Shutter Island
Horror: The Conjuring, The Others
Musical: Les Miserables
Psihologic: Inception
Comedie: Liar Liar
Război: Inglourious Basterds
Dramă: The Hunt, The Book Thief.
.
Eu am o lista in calculator cu filme de colectie, daca as sta la fiecare sa zic cred ca mi-ar lua o ora o sa-ti insirui:
The way back, Hannibal seria, Down in the delta, Schindler’s list, Letters to god, La vita e bella, The king’s speech, Slumdog Millionaire, Antwoane Fisher, The blind side, The flowers of war, Good will hunting, John Q, Ip man seria, Hachiko: a dog’s story, Gran torino, Memento, The Sixth Sense, The shinning, Life of a king, Flight of the Phoenix, The painted veil, Forrest gump, Pulp fiction, Dead poets society, American history x, Precious, Taare zameen par, The world’s fastest indian, Black 2005, Black hawk down, The book thief, The prestige, Remember the titans, Million dolar baby, Here comes the boom, Silver linings playbook, Cast away
3 idiots, 127 hours, V for vendetta, Shutter island, Seven pounds, One flew over the cuckoo’s nest, Blood diamond, Mary and max, Identity, Leon, Memoirs of a geisha, The sunset limited, Jason Bourne seria, The godfather seria, Se7en, Peacefull warrior, The terminal, Extremely loud and incredibly close, A beautiful mind, Rainman, The green mile, Beyond the law, End of watch, Sleepers, Gladiator, The pursuit of happyness, The machinist, 300, 300 Rise of an empire, The shawshank redemption, Invinctus, Brothers 2009, Rocky seria, Requiem for a dream, Into the wild, Binecuvantata fii inchisoare, The grey, Carandiru, Dead man walking, Sherlock holmes 1 si 2, A walk to remember, Fight club, To end all wars, Stand and deliver, The notebook, The bone collector, Unstoppabble, Transformers seria, A thousand words, Equilibrum, Inception, The dark knight seria, The rock, Pirates of the caribbean seria, The avengers, Django unchained, Pay it forward, Prisoners 2013, Freedom writers, The pianist, Coach carter, The bucket list, Now you see me, Man of steel, Bloodsport, Pacific rim, Kickboxer 1
Terminator seria, Anger management
Big daddy, Dennis the menace, Dennis the menace strikes again
Stiu ca e mult, dar toate filmele sunt bune, depinde ce varsta ai acuma, eu din fiecare am avut de invatat ceva, multe din ele nici nu prea se dau la tv pentru ca aia sunt prosti. Ai mai multe feluri: multe cazuri reale, multe drame, cateva de actiune, foarte putine horror ( nu-s asa de speriat ) si na restul e la alegerea ta. Iti sugerez sa pui fiecare titlu pe siteul cinemagia.ro la search si gasesti acolo descrierea
Multumesc mult pentru timpul acordat scrierii acestui raspuns si pentru indicatii.
Comedie:
Ace Ventura:un nebun in Africa
Ace Ventura:detectivul lui peste
Ms Ben
Actiune:
Soldat universal
Terminatorul
Talento de barrio
Ms and miss Smith
Drama:
Dead Man Walking(Culoarul mortii) cu Sean Penn
City of angel(Orasul ingerilor)
Zig-Zag
Titanic
Al seaselea simt
Aventura:
Piratii din Caraibe
Dragoste:
City of angel(cel mentionat la categoria drama)
Titanic
*Politiste/#Mister/+Crime:
*#+Murder by numbers
#+Funny games
*+Vendetta
Supranatural:
Al saselea simt
Catacombe
Ghost rider
City of angel
Uite,iti voi da o lista cu filme care le-am vazut eu cu mama mea (eu am 12 ani, am implinit pe 1 aprilie)si erau bune.
Adevarul gol golut
Life as We Know It
Killers
27 Dresses
The Big Wedding
My Father the Hero
Love Comes Softly
It's a Boy Girl Thing - În pielea altuia
The Bounty Hunter - Recompensă cu bucluc
At Middleton - La Middleton
Failure to Launch - Cum să dai afară din casă un burlac de 30 de ani
The Accidental Husband - Un soţ în plus
Waiting for Forever - Prieteni din dragoste
One Day - O singură zi
The Vow - Jurământul (2012)
Eu ti-am dat o lista cu filme care mi-au venit acum in minte, insa daca mai vrei si altele, spuemi si iti mai dau! :*
Multumesc, esti foarte draguta! Spune-mi si alte filme, ma voi uita la trailer la toate.
Cum ti-am promis, o alta lista cu filme bune:
the tourist
hell's kitchen movie
a mighty heart
ramona and beezus
under the tuscan sun
the princess diaries
the princess diaries 2
mary poppins
guinevere
The Sound of Music I
The Sound of Music II
over her dead body
without men
georgia rule
Acum, iti mai recomand urmatoarele seriale. Acestea daca ti le dau, sunt sigura ca iti vor placea la nebunie:
Friends
Desperate Housewives
grey's anatomy
How I Met Your Mother
Dexter
Astea sunt toate, daca mai doresti iti mai fac inca o lista! A si apropo multumesc pentru complimente, si tu este foarte draguta!
Actiune: The human race
Aventura: Cronicile din Narnia
Comedie:She's the man
Crima: 4.3.2.1 Pentru un pumn de diamante
Drama: The Selfish Giant
Horror: The Grudge( toate partile)
Muzical: Step up 2
Need for Speed e un film tare cu o poveste interesanta
De asemenea foarte tare e filmul A beautiful mind
Da? Tot am zis ca le voi vedea, dar nu m-am hotarat niciodata. Mersi de imbold. Ma voi uita cat de curand
Mai sti alte filme asemanatoare cu "A Beautiful Mind"?
Aventura: Hunger Games Catching Fire
Animatie: Pr Peabody & Sherman
Actiune:Blood And Bone
Comedie: A haunted house
Drama:Forest Gump
Thriler: Now you see me
Horror: Evil Dead
Muzical: Repo The Generic Opera
S.F:Journey 2 : The Mysterious Island