Hachiko: A Dog's Story (2009), Dead Poets Society (1989), Cidade de Deus (2002), The World's Fastest Indian (2006), The Ledge (2011), The Bucket List (2007), Le renard et l'enfant (2007), Bridge to Terabithia (2007), Malèna (2000), The Dreamers (2003), Bitter Moon (1992), Magnolia (1999), Gia (1998), Good Will Hunting (1997), Powder (1995), Chocolat (2000), The Green Mile (1999), The Shawshank Redemption (1994), Django Unchained (2012), Schindler's List (1993), Amour (2012), The Boy in the Striped Pyjamas (2008), August Rush (2007), Fight Club (1999), Drive (2011), Léon: The Professional (1994), Gandhi (1982), Ondskan (2003), The Reader (2008), Cinderella Man (2005), Forrest Gump (1994), Agora (2009), The Best Exotic Marigold Hotel (2011), Out of Africa (1985), In The Mood For Love (2000), My Girl (1991), Cadillac Records (2008), Pay it forward (2000), War Horse (2011), Open Road (2013), The Hurricane (1999), Melancholia (2011), Vă place Brahms? - Goodbye Again (1961), Somewhere in Time (1980), All The Invisible Children (2005), The Great Dictator (1940), Dancer In The Dark (2000), Dogville (2003), Diary of a Nymphomaniac (2008), Blue Velvet (1986), Naked (1993)...
Http://www.cinemagia.ro/filme-thriller/2007/
in 2007 au aparut o gramada de filme bune dupa parerea mea
ai cont pe f.i.l.e.l.i.s.t?
Bun
cauta atunci "the lastest thriller pack"
sunt 21 de filme parca superbe...
Yamacasii e super! leap year e de super comedie si romantic! si iti dau cateva de animatie Sunt un mic ticalos 1 si 2 super! Cum sa-ti dresezi dragonul e super!
O sa ma uit la leap year poate o sa mearga sa rad de data asta!
Crede-ma ca nu poti rezista!
-Filme cu/despre droguri : Requiem for a dream; Blow; Thirteen; City of God(Cidade de Deus).
-Drama: Men of honor; My name is Khan; Pay it forward; Crash; The life of David Gale.
-Psihologic: Shutter island; A beautiful mind; Memento; The usual suspects.
-Crima/mister/thriller: Taking lives; Silent fall; The bone collector; El cuerpo; Mystic river.
-Horror: The ring; Shutter(2004); The exorcism of Emily Rose.
Depinde ce vrei:groaza(Rec 1, 2, 3; the purge; boogeman.)comedie(singur acasa 1, 2, 3; tata fara numar; despiclabe me 2.
Salut iti recomand Prison Break(mie imi place mult)Blond and Bone, Yuri Boyka, Sport Sangeros 1, 2 etc Funda?
Omul a zis filme bune, nu primele filme care va vin in minte.
1.The Shawshank Redemtion
2.Shutter Island
3.Django Unchainged
4.Find me guilty
5. Oblivion
6. Driving miss Daisy
7.The bucket list
8.Seven
9.The Hobbit-An unexpected journey
10. Goodfelas
11.The Godfather
....si multe altele. Sper ca ti-am fost de ajutor.
De comedie, asa mai nou este Free Birds. Un alt film care mi-a placut a fost jObs, cu Ashton Kutcher in rolul principal, filmul este despre viata lui Steve Jobs, dar nu este documentar. Daca nu l-ai vazut la cinema inca, The Hobbit: The Desolation of Smaug. Iti mai recomand Calugar antiglont. Efectele sunt cam sarace, dar mi-a facut placere totusi filmul. Iron Man 1, 2, 3 precum si Avengers si Captain America.
The Hunger Gmaes, Despicable Me 1, 2, The Dictator, The Grudge Scary Movie Sper ca te-am ajutat...sunt toate tari
Ai gust bun
Adica?
Adica ai gust bun la filme... The Hunger Gmaes, Despicable Me 1, 2, The Dictator, The Grudgewinking Scary Movie filmele astea sunt bestiale in afara de scary movie e caterinca dar pe mine tot ma sperie
Lone Ranger 2013, Street Kings 2008, Despicable me II 2013. Trebuia sa specifici si tu un gen macar.
Salut uite ce-ti pot propune...(Eight Below, Vertical Limit, Я плюю на ваши могилы (1si2),Страсти Дон Жуана, death race, Legea e lege)in fine sunt foarte multe bafta.
Http://filme.mdy.ro/movie/13-eerie-2013/ este de groza... funda va rog