anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

de mult ma gândesc la SUA, ma gândesc serios sa emigrez in America. Am căutat pe internet, despre modalitățile de obținere a unei vize permanente ( de imigrant ). Singurele metode pe care le-am găsit au fost : Loteria vizelor, căsătoria cu un cetățean american sau printr-un contract de munca. Întrebarea mea este : înafară de posibilitățile enumerate mai sus, mai exista vreo șansă de a obține o viza permanenta? Ca de exemplu o cerere de viza sau ceva de genul ( am un prieten in Canada care a depus cerere si i-a venit viza ). Am luat in considerare si emigrarea mai întâi in Canada si apoi sa ma duc in SUA dar e pierdere de timp. As vrea sa precizez ca sunt student, am examenul Cambridge cu nivel avansat in cunoașterea limbii engleze ( conferă vreun avantaj?).

Mulțumesc mult, sper ca ma va ajuta cineva!

2 răspunsuri:
| nukeyly a răspuns:

1 Un prieten sa-ti faca chemare, Canada nu are populatie si cauta oameni(conteaza studile casatorie copil suport material), dupa ce ajungi acolo gasesti tu solutii mai ales ca cei de acolo stiu mersul mai bine ca noi
oricum daca stai acolo mai mult in timp nu exista sa nu-ti iei cetatenia, sau mai poti cere azil politic.
2 vezi sa nu fie o zona cu apa fluorizata ca o sa-ti pierzi sanatatea dintii si incheieturile
www.youtube.com/watch?v=LodzYsdmGlI

| StefanKogut a răspuns:

De ce vrei sa emigrezi in SUA in perioada in care deportarile au atins cote fara precedent? Practic SUA nu mai primeste emigranti de nicaieri.