| Marry1227 a întrebat:

Salutari! Am intrat la Universitatea De Stiinte Agronomice Si Medicina Veterinara Bucuresti, ce parere aveti? cum sunt profesorii in general? a fost cineva acolo, cum sunt salile, sunt dotate? modern, etc

Răspuns Câştigător
| baf a răspuns:

Depinde la ce facultate ai intrat.am niste amici acolo care sunt la agricultura si e cam nasol laughingii pune sa faca un fel de practica cu tractorul..si sora mea a dat anul acesta la biologie, insa si-a scos dosarul pentru ca a intrat si la unversitate si a ramas acolo..in principiu e frumos, dar depinde de facultate.ai intrat in hora si accum trebuie sa joci! succes!

| Marry1227 explică (pentru baf):

Sunt la inginerie agroalimentara

| baf a răspuns (pentru Marry1227):

Suna bine..sincer nu stiu cu ce se mananca, insa pare interesant.ce meserie practici dupa ce termini? inginer banuiesc? da ..nu trebuie sa te sperii. orice etapa are un inceput.e bine ca ai stiut ce vrei sa faci ..la facultate, banuiesc ca este diferenta mare fata de liceu. oricum este alt sistem acolo. poate vor fii putin mai exigenti la inceput rofii, dar nu vad care ar fi interesul. aveti toti un scop, iar ei trebuie sa va ajute.iti dai seama ca o sa fie mai greu. informatie mai multa, insa trebuie sa te tii de treaba! probabil o sa faci ceva prin laborator..nu stiu ce implica facuultatea astasad

2 răspunsuri: