| EduardTPU a întrebat:

Am un produs defect care beneficiaza de o garantie, intrebarea mea este urmatoarea: cand ma duc la magazinul de unde l-am cumparat imi este oferit un act care sa dovedeasca faptul ca produsul meu se afla in momentul de fata la ei (dupa care dinsii il vor trimite la service), sau ma intorc dupa el si se fac cei din magazin ca nu ma cunosc? E pentru prima data cand fac asa ceva si vreau sa-mi iau toate masurile de precautie, ca de' traim in Romania.

3 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Completează ori în certificatul de garanție ori îți oferă un act/proces verbal doveditor de reparație.
Pa, pa.

| express11 a răspuns:

Produsul este la tine sau la magazin? te-ai folosit de el? l-ai achitat si nu l-ai achitat? nu inteleg. daca l-ai achitat si este la ei,trebuie sa-ti dea unul functionabil,daca l-ai luat si nu functioneaza,te duci la magazin sa ti-l schimbe,daca nu, te duci la OPC,daca s-a stricat dupa ce l-ai folosit,un anumit timp,si s-a stricat, si este in garantie, il duci la unitatea care asigura service-ul garantiei.bafta!

| spxinsane a răspuns:

Bună,
Când predai un produs la magazin pentru garanţie se face un proces verbal în două exemplare (unul pentru tine şi unul pentru firmă).
Ţi se dă termenul în care trebuie să mergi înapoi şi îţi spune că trebuie să ai acel procews verbal la tine.
Nu uita ca atunci când mergi să laşi produsul, trebuie să fie în amablajul original.

O zi plăcută