| Andrei_Cosmin_1996_6B6h a întrebat:

as dorii daca se poate sa imi explice si mie cineva daca pot face o plangere la inspectoratul scolar unei profesoare care nu ma trateaza la fel ca pe colegii mei. Spre exemplu la ultimul test dumneaiei ne-a dat voie sa facem calculele pe telefon si in timpul testului s-a luat de mine cum ca as copia de pe telefon, moment in care i-am dat telefonul, dumneaiei nu a gasit absolut nimic care sa dovedeasca acest lucru dar a spus ca nu imi va mai acorda punctele din oficiu acestea fiind doua lucru pe care l-a si facut.O alta situatie a fost cand la un alt test l-a prins pe un coleg de-al meu copiind, gasindu-i fituicele si nu ia facut nimic l-a dojenit un pic si l-a lasat sa continue testul fara sa ii aplice vreo sanctiune.
Eu nu sunt un elev problema si recunosc ca la materia respectiva nu prea invat dar, consider eu ca motivul pentru care doamna profesoara ma trateaza diferit este faptul ca nu am mai mers la dumneaiei la pregatire, cat am facut pregatire aveam media 7-8 iar dupa ce am incetat nu imi pumea niciodata mai mult de 5-6.
As dorii sa stiu daca imi poate da cineva un raspuns care sa ma ajute
Multumesc

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poti face reclamatie si la IS dar mai intai fa la directiune. Avand in vedere situatia expusa nu cred ca o sa rezolvi ceva.

4 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Ai un "ac de cojocul"profesorului care practica o asemenea metoda de santaj: fiscul poate verifica profesorii care nu isi declara veniturile din meditatii!

"Profesorii meditatori care nu plătesc la stat şi nu-şi declară veniturile din meditaţii pot fi verificaţi doar ca urmare a unor sesizări de la diverse persoane care au tangenţă cu respectivul dascăl pe care îl reclamă. Sesizările pot veni deopotrivă de la părinţi şi elevi"(http://www.gds.ro/......editatii/)

suntserios
| suntserios a răspuns:

Poti sa faci cate plangeri vrei tu, nu o sa te bage nimeni in seamna pentru astfel de nimicuri