| khtln008 a întrebat:


Sunt student si am si eu o mare nelamurire.
Este legal sa dau doua examene in aceeasi zi?
Este in regula daca dau 2 examene in doua zile consecutive?
Cineva mi-a spus ca este prevazut in lege ca intre examene sa existe macar doua zile libere.
Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| LaLaura a răspuns:

Buna.
In sesiune ( fara restante) la mine la facultate trebuia sa se respecte, sa fie minin 3 zile libere intre examene, dar nu se punea si restantele, adica daca eu avea restanta din anul 1 si eram in anul 3 doream eu musai sa dau restanta din anul 1, se punea doar sesiunea de examene din anul in care faceam parte, bine nu toti profesorii doreau asta ( fiecare aveau probleme sale si doreau sa scape cat mai repede de sesiune, dar respetau minim 3 zile intre examene).
Dar asta doar in sesiunea de examene, restantele se dadeau si cate 4 in aceeasi zi.
Nu este preavazut nicaieri in lege, ci doar in regulamentul facultatii si universitatii, care acest regulament difera in functie de universitati.

2 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Universitatile au autonomie!--- isi fac "legi "(regulamente) proprii numai lor.
Cauta in regulamentele universitatii la a carei facutate esti student, mai precis, cauta regulamentul care se refera la "activitatea profesionala a studentilor" ( de regula, poate fi gasit pe site-ul universitatii).

| Lucian_Magnus_1980 a răspuns:

Eu mergeam doar in toamna, si dadeam 14 intr-o saptamana. Legile astea nu au sens. Fiecare facultate are propriul set de legi, dar si la alea te poti intelege daca dai de-un om intelegator.