anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua am si eu o intrebare o sa vi se para cam ciudata dar nu este pentru mine personal este vorba desore un caz sunt (studenta la drept )
X se sinucide din motive personale dra inainte de a purcede la acest gest necugetat isi I-a anumite masuri de precatutie cum ar fi isi sterege orce cont ( fb,tw, insta mess etc) isi sparge telefonul si laptotul tim de cateva luni nu da de banuit ca planuieste o sinucidere intrebarea mea este ce se intampla daca planul lui X reusete care sunt procedurile se decopera pana la urma ca X s-a sinunci dintr-un motiv personal (si se afla detalii etc) sau nu si ce se intampla cu daca planul lui X da gres?

2 răspunsuri:
| Liviu a răspuns:

Nu ar avea de unde sa te 'ia' si sa afle tot, personal calculatorul meu e 'blindat' nu se salveaza nimic.Nu cred ca se poate gasi ceva in el asa usor, dar nu am de gand sa imi iau viata.Atata timp cat is sanatos tun, e ok.Insa, trebuie sa recunosc, am luat si eu in calcul lucrul asta, m-am gandit o data sau de 2 ori la asta, insa nu merita.De ce sa imi scutesc dusmani de un chin tragic? De ce sa le dau satisfactie? Cand pot fi in primul rand atunci cand ei sufera blushing mmm, ce nobil sunt, nu sunt nici egoist, sunt perfect.Deci,prefer sa traiesc sa vad cum sufera dusmani (Pour me blushing ) laughing

| neutrino a răspuns:

Sau nu esti studenta la drept, sau esti la o facultate particulara. Ar fi tragic ca eu sa ma insel, iar tu sa fii studenta la drept, la stat, pe un loc bugetar.
Daca X da gres, atunci nu-i ramane decat sa renunte la gandul sinucigas si sa urmeze un curs de drept, la o facultate de renume.