anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Daca sunt studenta la buget pot beneficia de somaaj sau de vreun alt ajutor financiar?

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

ART. 42 - Legea somajului nr. 76/2002 actualizata
(2) Nu beneficiaza de indemnizatie de somaj absolventii care, la data solicitarii dreptului, urmeaza o forma de invatamant.


Mai documenteaza te tu, ca legea te contrazice

8 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Nu poti beneficia de somaj daca urmezi cursurile oricarei forme de invatamant( liceu, scoala postliceala sau facultate). In schimb, dupa absolvirea scolii, poti beneficia, in calitate de absolvent, de o indemnizatie de somaj cu conditia sa nu iti fi gasit un loc de munca.

In calitate de student poti beneficia de bursa --- vezi ce fel de burse exista :http://www.cetedoare.ro/faq_files/1.htm

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Dacă urmezi cursurile unei facultăţi sau Şcoli Postliceale NU ai dreptul de a solicita ajutorul de şomaj!

Vezi alte detalii la linkul :
http://www.dolj.anofm.ro/Informare_absolventi.pdf

Vei primii ajutor de şomaj la absolvirea facultăţii...


Toate cele bune.

| TheAce a răspuns:

Poti fi chiar bursiera, tot ai dreptul la ajutorul de somaj. Daca ai bursa de merit atunci nu poti opta si pentru o bursa sociala (in cazul in care te incadrezi ).

| TheAce a răspuns:

Cum sa nu? E primul an. E obligata sa se fi inscris la facultate pentru a primi somaj. AJOFM-ul te obliga sa faci asta sau sa faci un curs de calificare. Documenteaza-te happy.

| TheAce a răspuns (pentru suntserios):

Dar exact asta iti explic. Inca nu o urmeaza, asta e loophole-ul. Cata vreme te inscrii inainte de a incepe facultatea e perfect ok. Jumatate din colegii mei de facultate au facut treaba asta si o groaza de prieteni. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca daca urmezi psiho-pedagogia de exemplu ai dreptul la somaj.

| suntserios a răspuns (pentru TheAce):