| Paul_Antal_1998 a întrebat:

Salut,am fost prins de radar cu 103 in localitate,mi-a fost suspendat permisul, am avut eliberata o dovada de circulatie de 15 zile care a expirat, am condus intr-o seara (5 zile dupa ce a expirat dovada) dar s-a intamplat de am facut accident,fara victime doar cu distrugeri materiale,un gard si un panou de ala de la gaz,nu a depus plangere proprietarul gardului,ne-am inteles sa repar gardul si sa platesc daunele la gaz,doar ca mai ramane dosarul penal si pe urma restul, ce se intampla de acuma? Precizez ca sunt si incepator

11 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Vei fi condamnat penal, asa cum a spus alessia515 si iti va fi anulat permisul de conducere.

| alessia5158 a răspuns:

Art.335- Cod penal
"Conducerea pe drumurile publice a unui vehicul pentru care legea prevede obligativitatea deţinerii permisului de conducere de către o persoană al cărei permis de conducere este necorespunzător categoriei sau subcategoriei din care face parte vehiculul respectiv ori al cărei permis i-a fost retras sau anulat ori căreia exercitarea dreptului de a conduce i-a fost suspendată sau care nu are dreptul de a conduce autovehicule în România se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă"

suntserios
| suntserios a răspuns:

Se intampla ce vrea judectorul... ai sa vezi. Probabil ceva puscarie cu suspendare si ideal anularea permisului.

| K0sti a răspuns:

Precizez ca sunt si incepator si...continua tu!

Răspuns utilizator avertizat
| MadagasHardwell a răspuns:

De cat timp ai luat permisul si cati ani ai?

| Staif a răspuns (pentru MadagasHardwell):

Mai intrebi? Astia vor carnet la 14, maxim 16 ani. Avea carnetul suspendat dar nu s-a linistit A condus fara carnet si a facut accident. Ar trebui sa i se ia carnetul definitiv si sa faca puscarie, ca tot nu se invata minte.

| TrăieşteClipa a răspuns (pentru Staif):

La noi se retin permisele cu prea multa usurinta.