| CoxAlb a întrebat:

am o problema si vreau ajutorul vostru.
Am cumparat o tableta si deja a fost dusa in service a 3-a oara, nu-mi convine ca produsul sa mi se strice cand am nevoie de el si sa stea prin service`uri atata timp fara a ma putea folosii de el, in ce conditi imi pot restituii contravaloarea sau inlocuirea cu un produs ( tableta) superior + diferenta din partea mea?

4 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Conditia este ca tableta sa fie in termenul de valabilitate al garantiei sale pentru a putea functiona una din modalitatile de asigurare a garantiei:inlocuire, reparare, returnarea contravalorii produsului.Vezi ce scrie in certificatul de garantie al produsului cumparat.

Daca valabilitatea garantiei a expirat, vanzatorul nu mai are nicio obligatie--- ramai cu acel produs sau cumperi altul!

| CoxAlb explică (pentru alessia5158):

E in garantie dar cei de la Domo spun ca ei nu pot face nimic ci service`u de la firma Utok dau verdictul, nu ei.

| alessia5158 a răspuns (pentru CoxAlb):

Trimite um e-mail la Centrul service Utok:"Restart UTOK":solutie@restart.ro sau contacteaza-i telefonic la nr.021 313 45 66. Spune-le problema ta cu firma distribuitoare "Domo".
Vezi link-urile:
http://restart.ro/service/utok.html
si conditiile generale de garantie :http://restart.ro/conditii-generale-garantie-utok.pdf

| RareşTPUro a răspuns:

Depinde de magazinul de unde l-ai luat. Sunt magazine care iti dau drept de returnare sau sa schimbi produsul (plus diferenta daca este nevoie) timp de 15 zile de la data cumpararii, ori 30 de zile.